✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
2 - 4 |
4 025 mil. € |
5 189 - 50 895 | 3,1 |
3,4 |
||||||||||
1 | 8/2019 | R2 | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 6 702 - 7 582 | 2 | 2 | ||||||
2 | 3/2020 | R2 | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 6 367 - 8 795 | 3 | 4 | ||||||
3 | 6. | 7/2023 | R2 | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 10 257 - 43 990 | 3 | 3 | |||||
4 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 2 | 105 mil. € | 5 304 | 3 888 | 2 | 2 | |||||
5 | 13. | 8/2024 | R2 | 2 | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 3 752 - 4 784 | 2 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
6 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 2 | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 4 549 - 5 778 | 3 | 2 | |||||
7 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 7 385 - 9 316 | 2 | 2 | |||||
8 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 4 | 59 mil. € | 12 862 | 10 033 | 3 | 4 | |||||
9 | 24. | 12/2025 | R2 | 4 | 143 mil. € | 12 157 | 9 342 | 3 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
10 | 26. | 4/2026 | R2 | 2 | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 5 149 - 8 286 | 4 | 4 | |||||
11 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4 | 105 mil. € | 14 625 | 12 086 | 2 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
12 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 2 | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 898 - 6 394 | 4 | 4 | |||||
13 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 2 | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 8 325 - 9 049 | 3 | 5 | |||||
14 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 4 388 | 5 | 4 | |||||
15 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 6 810 - 9 018 | 2 | 4 | |||||
16 | 41. | 9/2028 | R2 | 2 | 235 mil. € | 7 793 | 5 879 | 2 | 4 | |||||
17 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 4 018 - 5 243 | 5 | 5 | |||||
18 | 47. | 7/2029 | R2 | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 4 474 - 7 101 | 5 | 4 | |||||
19 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 199 - 8 404 | 5 | 5 | |||||
20 | 59. | 7/2031 | R2 | 4 | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 9 978 - 25 282 | 2 | 2 | |||||
21 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 494 - 12 657 | 4 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
2 - 4 |
4 025 mil. € |
5 189 - 50 895 | 3,1 |
3,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku