✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||||||
1 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 964 - 1 246 | 1 | 3 | ||||||
2 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 1 474 - 1 473 | 2 | 2 | ||||||
3 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 1 657 - 1 567 | 3 | 4 | ||||||
4 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 1 298 - 1 289 | 2 | 2 | ||||||
5 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 242 - 519 | 4 | 3 | Dostavba diaľnice D1 až po hranicu s Ukrajinou bude opodstatnená až v prípade dramatického nárastu dopravy, a aj potom iba v polovičnom profile. Je potrebné ju realizovať súčasne s nadväzujúcim úsekom na ukrajinskej strane, keďže trasovanie D1 počíta s novým miestom cezhraničného prepojenia. Bez pokračovania za ukrajinskou hranicou by si tento úsek D1 vyžiadal navyše až 4-kilometrový privádzač k súčasnému hraničnému prechodu Vyšné Nemecké a znamenal by predĺženie súčasnej trasy. | |||||
5 úsekov |
49,4 km |
2 - 4 |
846 mil. € |
1 698 - 18 098 | 2,4 |
2,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku