✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
12 úsekov |
119,5 km |
2 909 mil. € |
5 277 - 21 949 | 3,1 |
3,1 |
|||||||||||
1 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 24,0 | |||||||
2 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | 21,9 | 11/2004 | ||||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 16,9 | 12/2011 | ||||||
4 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | 25,0 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||
5 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 155 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | 13,0 | 4/2010 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
6 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 14,3 | 11/2018 | ||||||
7 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 21,9 | 11/2004 | ||||||
8 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 227 mil. € | 4 | 4 | 16,9 | 12/2011 | |||||||
9 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 172 mil. € | 4 | 4 | 16,9 | 12/2011 | |||||||
10 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 16,9 | 7/2018 | ||||||
11 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 14,8 | 9/2009 | ||||||
12 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | 15,3 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||||
12 úsekov |
119,5 km |
2 909 mil. € |
5 277 - 21 949 | 3,1 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku