✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||
33 úsekov |
296,1 km |
2 - 8 |
6 515 mil. € |
2,6 |
2,9 |
||||||
1 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 1 | 3 | |||||
2 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 2 | 3 | |||||
3 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 3 | 3 | |||||
4 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 1 | 1 | |||||
5 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 2 | 2 | |||||
6 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 4 | 5 | |||||
7 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 3 | 5 | |||||
8 | R1 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 4 | 3 | |||||
9 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 2 | 2 | |||||
10 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 2 | 2 | |||||
11 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | |||||
12 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | |||||
13 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 4 | 5 | |||||
14 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 3 | 2 | |||||
15 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | |||||
16 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 3 | 3 | |||||
17 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | |||||
18 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 2 | 3 | |||||
19 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 2 | 2 | |||||
20 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 3 | 4 | |||||
21 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 3 | 4 | |||||
22 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | ||||
23 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 4 | 4 | |||||
24 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | ||||
25 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 2 | 2 | |||||
26 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 4 | 4 | |||||
27 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 4 | 3 | |||||
28 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | ||||
29 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | ||||
30 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 2 | 1 | |||||
31 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 2 | 3 | |||||
32 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 2 | 2 | |||||
33 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 3 | 2 | |||||
33 úsekov |
296,1 km |
2 - 8 |
6 515 mil. € |
2,6 |
2,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku