✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
54 úsekov |
533,1 km |
2 - 8 |
10 055 mil. € |
103,5 min. |
2 156 - 93 344 | 2,9 |
3,0 |
|||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12,4 min. | 22,9 % | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | ||||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 9,9 min. | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 13,8 % | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||||
3 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||||||
4 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||||||
5 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | NDS údaj neposkytla | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | |||||||||
6 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 5,0 min. | NDS údaj neposkytla | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | ||||||||
7 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 2,6 min. | NDS údaj neposkytla | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 |