Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)54 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)16 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 3 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 1 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 0 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 1 / 6
+
 
#
dátum
 
 
 
 
plánovaný
odhad NDS
 
 
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
 
 
 
 
 
 
 
54 úsekov
533,1 km
2 - 8
10 055 mil. €
103,5 min.
2 156 - 93 344
2,9
3,0
1
12/2013
D1
14,9 km
4
341 mil. €
12,4 min.
22,9 %
12 491 - 24 900
1
1
2
6/2014
D1
13,5 km
4
555 mil. €
9,9 min.
Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút.
13,8 %
22 691 - 32 334
1
2
3
7/2016
D4
4,4 km
4 - 6
1
2
4
7/2016
D4
22,6 km
4 - 6
32 336 - 93 344
.
.
.
1
2
5
7/2019
R4
4,3 km
4
179 mil. €
NDS údaj neposkytla
15 837 - 18 098
1
3
6
8/2019
R2
13,5 km
4
142 mil. €
5,0 min.
NDS údaj neposkytla
9 007 - 9 998
2
2
7
3/2020
R2
9,1 km
4
267 mil. €
2,6 min.
NDS údaj neposkytla
8 780 - 11 203
3
4