Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)27 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)15 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 3 / 5
+
Parametre a objekty 1 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 0 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 1 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 2 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 0 / 6
+
 
 
 
 
 
 
plánovaný
 
odhad NDS
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
 
 
 
 
 
 
27 úsekov
264,9 km
13,0 %
2 - 8
32 842 m
6 381 mil. €
3 407 - 62 652
2,6
3,1
1
R4
10,2 km
14,0 %
4
1 432 m
299 mil. €
22 341 - 30 731
1
3
2/2006
Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby.
2
D1
13,5 km
9,9 %
4
1 330 m
1 235 mil. €
13 676 - 21 949
1
1
11/2002
Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde.
3
R7
9,4 km
3,8 %
4
362 m
191 mil. €
6 428 - 9 084
4
5
1/2013
žiadna
4
D1
3,8 km
27,0 %
2
1 030 m
57 mil. €
10 312
3
5
3/1997
žiadna
5
R7
23,5 km
8,5 %
2
2 006 m
227 mil. €
4
4
11/2012
Územné konanie začaté od 7/2021.
6
R7
14,3 km
14,1 %
2
2 006 m
172 mil. €
4
4
11/2012
žiadna
7
R7
8,4 km
5,0 %
4
420 m
161 mil. €
6 403 - 9 478
4
5
8/2019
Územné konanie začaté od 9/2021.
8
R2
14,1 km
7,3 %
2
1 035 m
272 mil. €
5 792 - 7 064
3
2
4/2010
žiadna
9
D1
1,1 km
2,9 %
2
32 m
12 mil. €
2
1
6/2005
žiadna
10
R4
8,2 km
5,5 %
2
453 m
94 mil. €
4 001
3
3
5/2002
žiadna
11
R3
4,9 km
31,5 %
2
1 544 m
77 mil. €
2
2
5/2007
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
12
R3
8,3 km
33,3 %
2
2 764 m
199 mil. €
5 550 - 9 787
2
3
5/2007
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
13
R2
16,0 km
9,0 %
4
1 433 m
277 mil. €
9 654 - 12 079
2
2
10/2005
Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie.
14
R2
2,7 km
5,4 %
4
145 m
59 mil. €
12 862
3
4
10/2005
Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie.
15
R2
6,1 km
24,1 %
4
1 462 m
143 mil. €
12 157
3
4
10/2005
Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených.
16
D3
10,8 km
11,6 %
4
1 256 m
309 mil. €
14 176 - 14 186
2
4
11/2000
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA.
17
R2
20,7 km
12,5 %
2
2 594 m
211 mil. €
6 969 - 10 726
4
4
1/2008
žiadna
18
D3
11,2 km
24,8 %
4
2 773 m
410 mil. €
13 886 - 21 743
1
1
8/1998
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA.
19
R4
4,0 km
36,7 %
4
1 468 m
105 mil. €
14 625
2
2
12/2017
žiadna
20
R2
10,6 km
9,9 %
2
1 041 m
125 mil. €
6 412 - 8 112
4
4
10/2005
žiadna
21
R1
4,6 km
26,6 %
4
1 225 m
100 mil. €
11 611
4
3
10/2010
žiadna
22
D3
4,0 km
15,6 %
4
624 m
179 mil. €
15 053
1
2
11/2000
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie.
23
D4
12,4 km
4
772 mil. €
3
4
3/2022
Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA).
24
R2
18,0 km
2,5 %
2
554 m
224 mil. €
10 140 - 11 010
3
5
1/2017
žiadna
25
D1
10,6 km
0,3 %
8
28 m
234 mil. €
62 652
.
.
.
2
1
5/2010
žiadna
26
R4
6,5 km
32,4 %
2
2 104 m
116 mil. €
6 651 - 9 113
2
3
12/2017
žiadna
27
R4
7,0 km
24,6 %
2
1 721 m
122 mil. €
3 407 - 3 769
2
2
12/2017
žiadna
 
 
 
27 úsekov
264,9 km
13,0 %
2 - 8
32 842 m
6 381 mil. €
3 407 - 62 652
2,6
3,1
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

 Po prechode myšou sa zobrazia podrobnejšie informácie o úseku alebo hodnote, ku ktorým patria
Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku