✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
prebratie
| |||||||||||
20 úsekov |
269,3 km |
2 - 4 |
3 921 mil. € |
201,7 km |
5 189 - 50 895 | 3,2 |
3,5 |
||||||||
1 | ![]() | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 13,5 km | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 7/2014 | ||||
2 | ![]() | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 9,2 km | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 7/2014 | ||||
3 | ![]() | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 449 mil. € spolu za obe etapy - 32 km R2 Šaca - Košické Olšany s investičnými nákladmi 372 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 12/2014 | |||||
4 | ![]() | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 6,2 km | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | 6/2014 | ||||
5 | ![]() | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 8,3 km | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 6/2014 | ||||
6 | ![]() | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 14,1 km | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 4/2015 | ||||
7 | ![]() | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 16,0 km | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 9/2014 | |||||
8 | ![]() | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 2,5 km | 12 862 | 3 | 4 | 9/2014 | |||||
9 | ![]() | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 6,5 km | 12 157 | 3 | 4 | 9/2014 | |||||
10 | ![]() | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 20,7 km | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 7/2014 | ||||
11 | ![]() | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 10,6 km | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 6/2014 | ||||
12 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 18,0 km | 154 mil. eur | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | 12/2014 | ||||
13 | ![]() | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 7,8 km | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 4/2015 | ||||
14 | ![]() | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 9/2014 | ||||||
15 | ![]() | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 11,5 km | 7 793 | 2 | 4 | 9/2014 | |||||
16 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 17,0 km | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 4/2015 | ||||
17 | ![]() | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 14,0 km | 201 mil. € spolu za 32 km R2 Včeláre - Šaca s investičnými nákladmi 288 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 12/2014 | ||||
18 | ![]() | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 9,8 km | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 4/2015 | ||||
19 | ![]() | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 16,0 km | 69 mil. eur | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 3/2017 | ||||
20 | ![]() | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 2/2016 | ||||||
20 úsekov |
269,3 km |
2 - 4 |
3 921 mil. € |
201,7 km |
5 189 - 50 895 | 3,2 |
3,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku