✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
2021 vs 2017)
| ||||||||||
1 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 2030 | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | ||||||||
2 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 2025 | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 2,6 | ||||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 2030 | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 6,9 | |||||
4 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 2030 | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 587 | 5 | 4 | 4,1 | |||||
5 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 5,6 | ||||||
6 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 2030 | 7,2 % (D1 -Nováky) | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 5,9 | |||||
7 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 2030 | 7,2 % (D1 -Nováky) | 7 793 | 2 | 4 | 5,4 | |||||
8 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 2030 | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 4,8 | |||||
9 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 2030 | -1,3 % (Zvolen-Šahy) | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 5,2 | |||||
9 úsekov |
95,3 km |
2 - 6 |
1 990 mil. € |
2 552 - 54 519 | 2,9 |
2,8 |
2.62465753424658 - 6.87397260273973 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku