✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
stavebné práce
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
17 úsekov |
2 - 4 |
3 725 mil. € |
5 189 - 21 949 | 3,5 |
3,5 |
||||||||||
1 | 46. | 3/2029 | ![]() | D1 | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | |||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | D4 | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | ![]() | R2 | 2 | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | ||||||
4 | 14. - 15. | 10/2024 | ![]() | R7 | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | |||||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | ![]() | R2 | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | ||||||
6 | 8. - 9. | 3/2024 | ![]() | R7 | 4 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | ||||||
7 | 12. | 7/2024 | ![]() | R3 | 2 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | ||||||
8 | 16. - 17. | 12/2024 | ![]() | R7 | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | ||||||
9 | 48. - 49. | 9/2029 | ![]() | R3 | 2 | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
10 | 10. | 4/2024 | ![]() | D1 | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||||
11 | 16. - 17. | 12/2024 | ![]() | R2 | 2 | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | ||||||
12 | 11. | 6/2024 | ![]() | R1 | 4 | 155 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
13 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | R2 | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | ||||||
14 | 7. | 2/2024 | ![]() | D1 | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | ||||||
15 | 47. | 7/2029 | ![]() | R2 | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | ||||||
16 | 13. | 8/2024 | ![]() | R2 | 2 | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | ||||||
17 | 14. - 15. | 10/2024 | ![]() | R7 | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | |||||||
17 úsekov |
2 - 4 |
3 725 mil. € |
5 189 - 21 949 | 3,5 |
3,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku