✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
pôvodný zmluvný termín
| ||||||||
13 úsekov |
187,5 km |
2 - 4 |
3 376 mil. € |
3,8 |
3,6 |
|||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | ||||||
2 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 69 - 107 | 5 | 5 | |||||
3 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 8 - 143 | 3 | 5 | |||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 49 - 72 | 5 | 5 | |||||
5 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 79 | 4 | 4 | |||||
6 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 118 - 135 | 4 | 4 | |||||
7 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 56 - 84 | 5 | 4 | |||||
8 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 51 | 3 | 3 | |||||
9 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 35 - 248 | 3 | 3 | |||||
10 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 30 - 78 | 4 | 3 | |||||
11 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 108 | 4 | 2 | |||||
12 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 72 - 223 | 3 | 2 | |||||
13 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 42 - 395 | 2 | 2 | |||||
13 úsekov |
187,5 km |
2 - 4 |
3 376 mil. € |
3,8 |
3,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku