✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
jednostranné / obojstranné
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 2 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 2/2001 | 10/2021 | ||||||
2 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 0 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
3 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 2 | Sklené | 305 mil. € | 3 | 3 | 2/2020 | ||||||
4 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 4 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | Z tohto úseku bude potrebná iba časť medzi Handlovou a Žiarom nad Hronom, aj to až spolu s prepojením medzi Handlovou a Turčianskou kotlinou (R3 Ráztočno - Horná Štubňa), ktorý by sem presmeroval aj severo-južný tranzit stredným Slovenskom a využitie úseku citeľne zvýšil. | 4 | 10/2004 | |||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 2 | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | 10/2009 | ||||||
75,2 km |
2 - 4 |
10 |
1 494 mil. € |
5 762 - 21 988 | 2,4 |
2,8 |
1/2021 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku