✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
>12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
16 úsekov |
142,9 km |
2 - 8 |
5 752 m |
4 182 mil. € |
6 452 - 93 344 | 1,3 |
1,9 |
7/2020 - 9/2032 |
7/2020 - 10/2021 |
|||||||||
1 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 862 m | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 4 737 | 1 | 1 | 9/2025 (+4,6) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
2 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 491 - 590 | 5 | 5 | 9/2032 (+5,6) | |||||||
3 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 400 m | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 420 - 2 535 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | |||||||
4 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||||||
5 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 3 057 - 7 634 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||
6 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 516 - 667 | 1 | 1 | 7/2020 (–1,0) | 7/2020 (0,0) | ||||||||
7 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 240 m | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 639 - 3 702 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | |||||||
8 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 2 660 | 1 | 2 | 11/2030 (+6,4) | |||||||
9 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 337 m | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 399 - 500 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | |||||||
10 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 206 m | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 953 - 1 474 | 1 | 3 | 1/2027 (+4,8) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
11 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 1 513 m | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 186 - 1 322 | 1 | 2 | 7/2021 (0,0) | 10/2021 | ||||||
12 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 912 - 1 523 | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | 10/2021 | |||||||
13 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 789 | 1 | 1 | 2021 (+2,2) | 1/2021 (0,0) | |||||||
14 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 381 - 2 502 | 1 | 1 | 12/2030 (+4,5) | |||||||
15 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 1 071 m | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 2 643 - 3 222 | 1 | 2 | 2021 (+0,5) | 12/2020 (0,0) | ||||||
16 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 1 124 m | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 2 661 - 2 869 | 1 | 1 | 5/2029 (+5,1) | ||||||
16 úsekov |
142,9 km |
2 - 8 |
5 752 m |
4 182 mil. € |
6 452 - 93 344 | 1,3 |
1,9 |
7/2020 - 9/2032 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku