✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
14 úsekov |
116,1 km |
2 - 8 |
2 765 mil. € |
269,4 mil. € |
7 972 - 62 652 | 1,4 |
1,2 |
11/2015 - 10/2021 | ||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | Hubová, Likavka, Ivachnová | 341 mil. € | 22,9 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 10/1997 | |||||||
2 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 4 | 11 493 - 12 436 | 1 | 1 | 11/2015 | ||||||||||
3 | 1/2014 | R2 | 9,6 km | 2 | 8 248 - 13 434 | 2 | 1 | 10/2016 | ||||||||||
4 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 2,1 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | ||||||||
5 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | Dunajská Lužná | 25,1 mil. € | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 6/2009 | 7/2020 (0,0) | |||||||
6 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | Prievoz | 70,3 mil. € | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 11/2013 | 10/2021 | ||||||
7 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 10,3 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 3/1997 | 1/2021 (0,0) | |||||||
8 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | Košice-juh, Krásna, Hrašovík | 202 mil. € | 52,0 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 10/2014 | ||||||
9 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | Ivanka sever | 149 mil. € | 11,1 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 5/2010 | |||||
10 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | Turany 2, Hubová | 1 235 mil. € | 19,1 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 11/2002 | ||||||
11 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 0,8 mil. € | 2 | 1 | 6/2005 | ||||||||
12 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | Brodno, Kysucké Nové Mesto | 410 mil. € | 18,4 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | 8/1998 | |||||
13 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | Senec | 234 mil. € | 34,4 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 5/2010 | |||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | Svrčinovec, Svrčinovec - hranica | 54 mil. € | 2,9 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | 6/2010 | ||||||
14 úsekov |
116,1 km |
2 - 8 |
2 765 mil. € |
269,4 mil. € |
7 972 - 62 652 | 1,4 |
1,2 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku