✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
pôvodný zmluvný termín
| ||||||||||||
14 úsekov |
131,9 km |
2 - 8 |
3 436 m |
2 998 mil. € |
50,5 min. |
8 248 - 62 652 | 1,4 |
1,1 |
12/2015 - 9/2020 |
11/2015 - 10/2021 |
||||||||
1 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 862 m | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | |||||||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 331 m | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | |||||||
3 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 400 m | 341 mil. € | 10,5 min. | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 6/2017 | |||||||
4 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 8,5 min. | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 3/2020 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
5 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 365 m | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | ||||||||
6 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 2,7 min. | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 9/2020 | 10/2021 | |||||||
7 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 6/2019 | 1/2021 (0,0) | ||||||||
8 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 126 m | 12 mil. € | 2 | 1 | |||||||||
9 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 4 | 11 493 - 12 436 | 1 | 1 | 12/2015 | 11/2015 | |||||||||
10 | 1/2014 | R2 | 9,6 km | 2 | 8 248 - 13 434 | 2 | 1 | 5/2016 | 10/2016 | |||||||||
11 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 9,6 min. | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||||
12 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 7/2016 | 5/2017 | ||||||||
13 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 228 m | 287 mil. € | 11,3 min. | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | |||||||
14 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 1 124 m | 410 mil. € | 7,9 min. | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
14 úsekov |
131,9 km |
2 - 8 |
3 436 m |
2 998 mil. € |
50,5 min. |
8 248 - 62 652 | 1,4 |
1,1 |
12/2015 - 9/2020 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku