✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
2021 vs 2017)
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
18 úsekov |
255,4 km |
2 - 8 |
5 816 mil. € |
1 065 - 62 652 | 2,3 |
2,3 |
4.11506849315068 - 7.93972602739726 |
7/2021 - po 2040 |
1/2021 - 10/2021 |
|||||||||
1 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | 2/2027 | 5,8 | 9/2033 (+5,8) | ||||||
2 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | 9/2028 | 7,9 | 8/2036 (+7,9) | ||||||
3 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 5/2013 | 5,6 | 9/2032 (+5,6) | |||||
4 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 5/2013 | 4,6 | 9/2025 (+4,6) | |||||
5 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 5/2013 | 6,9 | 6/2030 (+6,9) | |||||
6 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 9/2028 | 7,9 | 8/2036 (+7,9) | ||||||
7 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 11/2007 | 2021 (+2,1) | 1/2021 (0,0) | |||||||
8 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 3/2005 | 2023 (+1,0) | ||||||||
9 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 12/2007 | 2024 (+4,0) | ||||||||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | 9/2028 | 7,7 | 8/2036 (+7,7) | ||||||
11 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 9/2028 | 7,7 | 8/2036 (+7,7) | ||||||
12 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 11/2009 | 7/2021 (0,0) | 10/2021 | |||||||
13 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | 11/2010 | 4,1 | 4/2027 (+4,1) | ||||||
14 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 8/1998 | 2021 (+2,2) | 1/2021 (0,0) | |||||||
15 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | 3/2014 | 5,0 | 1/2027 (+5,0) | |||||||
16 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | 9/2028 | 7,7 | 8/2036 (+7,7) | ||||||
17 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 3/2008 | 4,5 | 12/2030 (+4,5) | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||||||
18 úsekov |
255,4 km |
2 - 8 |
5 816 mil. € |
1 065 - 62 652 | 2,3 |
2,3 |
4.11506849315068 - 7.93972602739726 |
7/2021 - po 2040 |
1/2021 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku