✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
18 úsekov |
255,4 km |
2 - 8 |
5 816 mil. € |
2,3 |
2,3 |
1/2021 - 10/2021 | |||||||||
1 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 2 741 | 3 | 3 | 2/2027 | |||||
2 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 1 548 - 1 641 | 3 | 3 | 9/2028 | |||||
3 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 6 627 - 7 615 | 3 | 2 | 5/2013 | |||||
4 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 10 385 | 1 | 1 | 5/2013 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||
5 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 10 385 | 2 | 1 | 5/2013 | |||||
6 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 1 315 - 1 505 | 2 | 2 | 9/2028 | |||||
7 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 5 661 - 6 449 | 2 | 3 | 11/2007 | 1/2021 (0,0) | |||||
8 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 2 885 - 5 704 | 1 | 1 | 3/2005 | ||||||
9 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 2 856 - 6 911 | 1 | 2 | 12/2007 | ||||||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 678 - 970 | 4 | 3 | 9/2028 | |||||
11 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 1 535 - 1 721 | 3 | 3 | 9/2028 | |||||
12 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 3 163 - 3 568 | 1 | 2 | 11/2009 | 10/2021 | |||||
13 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 1 288 | 3 | 5 | 11/2010 | |||||
14 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 2 178 | 1 | 1 | 8/1998 | 1/2021 (0,0) | |||||
15 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | 3/2014 | ||||||
16 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 312 - 880 | 4 | 3 | 9/2028 | |||||
17 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 2 757 - 4 867 | 1 | 1 | 3/2008 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 215 - 1 012 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
18 úsekov |
255,4 km |
2 - 8 |
5 816 mil. € |
2,3 |
2,3 |
1/2021 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku