✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 157,9 km |
2 - 8 |
20 634 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,9 |
3,1 |
7/2020 - 10/2021 | ||||||||
1 | D1 | 14,9 km | 4 | D 26,5/100 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 10/1997 | |||||
2 | D1 | 11,3 km | 4 | D 26,5/100 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 3/1997 | 1/2021 (0,0) | ||||
3 | D1 | 13,5 km | 4 | D 26,5/100 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 3/1997 | |||||
4 | R7 | 17,4 km | 4 | R 24,5/120 | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 6/2010 | 7/2020 (0,0) | |||||
5 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | D 33,5/120, D 26,5/120 | 1 | 2 | 11/2000 | |||||||
6 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | D 33,5/120, D 26,5/120 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 11/2000 | |||||
7 | R7 | 8,4 km | 4 | R 31,5/120 | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 6/2009 | 7/2020 (0,0) | |||||
8 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | R 31,5/120 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 11/2013 | 10/2021 | ||||
9 | D3 | 5,7 km | 4 | D 24,5/80 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 11/2000 | 12/2020 (0,0) | ||||
10 | D1 | 7,9 km | 4 | D 26,5/100 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 11/2002 | 10/2021 | ||||
11 | D1 | 2,6 km | 4 | R 22,5/80 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 3/1997 | 1/2021 (0,0) | ||||
12 | R4 | 4,3 km | 4 | R 24,5/100 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 2/2006 | |||||
13 | R2 | 13,5 km | 4 | R 24,5/100 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 2/2006 | |||||
14 | R2 | 9,1 km | 4 | DSP spracovaná na R 17,5/100, vyhlásená súťaž na zhotoviteľa stavby na R 24,5/100 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 2/2006 | |||||
15 | R3 | 4,4 km | 2 | R 24,5/100 v polovičnom profile | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 5/2007 | |||||
16 | R4 | 14,3 km | 4 | R 24,5/100 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 10/2014 | Vyhodnocovanie ponúk v súťaži o zhotoviteľa stavby. | ||||
17 | D1 | 3,5 km | 8 | D 41/120 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 5/2010 | Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav | |||
18 | R4 | 10,2 km | 4 | R 24,5/100 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 2/2006 | Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby. | ||||
19 | R1 | 8,1 km | 4 | R 22,5/100 | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 10/2010 | Posudzujú sa výsledky porovnávacej štúdie variantov realizácie. | ||||
20 | R2 | 6,8 km | 4 | R 24,5/100 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 10/2014 | Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby. | ||||
21 | D1 | 13,5 km | 4 | D 26,5/100 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 11/2002 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | ||||
22 | R2 | 6,2 km | 2 | R 22,5/100, plánované v 1/2-profile | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | 10/2005 | žiadna | ||||
23 | R7 | 9,4 km | 4 | R 24,5/120 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 1/2013 | žiadna | ||||
24 | D1 | 3,8 km | 2 | R 11,5/80 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | 3/1997 | žiadna | ||||
25 | R1 | 2,7 km | 4 | R 24,5/80 | 155 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | 10/2010 | žiadna | ||||
26 | R3 | 6,5 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 3/2021 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | ||||
27 | R2 | 8,3 km | 2 | R 22,5/100, plánované v 1/2-profile | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 10/2005 | žiadna | ||||
28 | R7 | 23,5 km | 2 | R 11,5/120 | 227 mil. € | 4 | 4 | 11/2012 | Územné konanie začaté od 7/2021. | |||||
29 | R7 | 14,3 km | 2 | R 11,5/120 | 172 mil. € | 4 | 4 | 11/2012 | žiadna | |||||
30 | R7 | 8,4 km | 4 | R 24,5/120 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 8/2019 | Územné konanie začaté od 9/2021. | ||||
31 | R2 | 14,1 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 4/2010 | žiadna | ||||
32 | D1 | 1,1 km | 2 | D 11,5/80 | 12 mil. € | 2 | 1 | 6/2005 | žiadna | |||||
33 | R4 | 8,2 km | 2 | R 24,5/100, plánované v 1/2-profile | 94 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | 5/2002 | žiadna | ||||
34 | R3 | 4,9 km | 2 | R 24,5/80, plánované v 1/2-profile | 77 mil. € | 2 | 2 | 5/2007 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | |||||
35 | R2 | 16,0 km | 4 | R 24,5/120(100) | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 10/2005 | Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie. | ||||
36 | R2 | 2,7 km | 4 | R 24,5/120(100) | 59 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | 10/2005 | Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie. | ||||
37 | R2 | 6,1 km | 4 | R 24,5/120(100) | 143 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | 10/2005 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | ||||
38 | D3 | 10,8 km | 4 | D 24,5/80 (100) | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | 11/2000 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | ||||
39 | R2 | 20,7 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 1/2008 | žiadna | ||||
40 | D3 | 11,2 km | 4 | D 24,5/80 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 8/1998 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | ||||
41 | R4 | 4,0 km | 4 | R 24,5/100 | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | 12/2017 | žiadna | ||||
42 | R2 | 10,6 km | 2 | R 22,5/100, plánované v 1/2-profile | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 10/2005 | žiadna | ||||
43 | R1 | 4,6 km | 4 | R 24,5/80 | 100 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | 10/2010 | žiadna | ||||
44 | D3 | 4,0 km | 4 | D 24,5/80 | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | 11/2000 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | ||||
45 | D4 | 12,4 km | 4 | D 26,5/120 (tunel 2 x T 8,0/100) | 772 mil. € | 3 | 4 | 3/2022 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | |||||
46 | R2 | 18,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | 1/2017 | žiadna | ||||
47 | D1 | 10,6 km | 8 | D 41/120 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 5/2010 | žiadna | |||
48 | R4 | 6,5 km | 2 | R 24,5/100, plánované v 1/2-profile | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 12/2017 | žiadna | ||||
49 | R4 | 7,0 km | 2 | R 24,5/100, plánované v 1/2-profile | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 12/2017 | žiadna | ||||
50 | R1 | 14,9 km | 4 | R 24,5/80 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 10/2010 | žiadna | ||||
51 | R2 | 7,8 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 4/2010 | žiadna | ||||
52 | D1 | 19,9 km | 6 | D 33,5/120 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 5/2010 | žiadna | |||
53 | R2 | 9,6 km | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 2/2006 | žiadna | ||||
54 | R2 | 11,5 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 235 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | 2/2006 | žiadna | ||||
55 | R4 | 7,9 km | 2 | R 24,5/100, plánované v 1/2-profile | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 10/2016 | žiadna | ||||
56 | R3 | 5,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 9/2022 | žiadna | ||||
57 | R2 | 18,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 9/2016 | žiadna | ||||
58 | D4 | 3,6 km | 4 | D 26,5/100 | 133 mil. € | 5 | 5 | 10/2014 | žiadna | |||||
59 | D1 | 7,3 km | 4 | 26,5/100 | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | 1/2014 | žiadna | ||||
60 | R2 | 14,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 1/2017 | žiadna | ||||
61 | R2 | 9,8 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 4/2010 | žiadna | ||||
62 | R3 | 7,9 km | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 1/2021 | žiadna | ||||
63 | R4 | 8,0 km | 2 | R 24,5/100, plánované v 1/2-profile | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 12/2017 | žiadna | ||||
64 | R4 | 7,5 km | 2 | R 24,5/100, plánované v 1/2-profile | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 12/2017 | žiadna | ||||
65 | R4 | 6,0 km | 2 | R 24,5/100, plánované v 1/2-profile | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 12/2017 | žiadna | ||||
66 | R6 | 11,2 km | 2 | R 11,5/100 (80) | 182 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | 7/2020 | žiadna | ||||
67 | R1 | 11,5 km | 4 | R 24,5/80 | 406 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | 10/2010 | žiadna | ||||
68 | R1 | 9,5 km | 4 | R 24,5/80 | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 10/2010 | žiadna | ||||
69 | R8 | 54,9 km | 4 | R 24,5/100 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | 11/2024 | žiadna | ||||
70 | R3 | 14,0 km | 4 | R 24,5/120 (100) | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 8/2021 | žiadna | ||||
71 | R2 | 17,5 km | 4 | R 24,5/100 | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 3/2009 | žiadna | ||||
72 | R3 | 8,7 km | 2 | R 11,5/80 (60) | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | 8/2024 | žiadna | ||||
73 | R3 | 10,9 km | 2 | R 11,5/80 (60) | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 8/2024 | žiadna | ||||
74 | D2 | 8,5 km | 6 | D 33,5/120 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 7/2020 | žiadna | |||
75 | D2 | 6,9 km | 6 | D 33,5/120 | 107 mil. € | 5 | 5 | 7/2019 | žiadna | |||||
76 | D1 | 12,6 km | 4 | D 26,5/120
(100) | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | 3/1998 | žiadna | ||||
77 | D1 | 18,2 km | 4 | D 26,5/120
(100) | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 4/1998 | žiadna | ||||
78 | D1 | 15,8 km | 4 | D 26,5/120
(100) | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | 3/1999 | žiadna | ||||
79 | D1 | 12,1 km | 4 | D 26,5/120
(100) | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 3/1999 | žiadna | ||||
80 | D1 | 15,5 km | 4 | D 26,5/120
(100) | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | 3/1999 | žiadna | ||||
81 | R3 | 14,0 km | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 305 mil. € | 3 | 3 | 12/2027 | žiadna | |||||
82 | R2 | 49,0 km | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 2/2006 | žiadna | ||||
83 | R1 | 42,1 km | 4 | R 24,5/120 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | žiadna | |||||
84 | R7 | 29,2 km | 2 | R 11,5/120 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 1/2015 | žiadna | ||||
85 | R3 | 10,3 km | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | 8/2011 | žiadna | ||||
86 | D3 | 3,1 km | 4 | D 26,5/100 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | 3/2010 | žiadna | ||||
87 | R5 | 1,7 km | 2 | R 11,5/70 | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | 6/2010 | žiadna | ||||
88 | R7 | 32,8 km | 2 | R 11,5/120 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | žiadna | |||||
89 | R3 | 58,5 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | 1/2020 | žiadna | ||||
90 | R7 | 71,3 km | 2 | R 11,5/120 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | žiadna | |||||
1 157,9 km |
2 - 8 |
20 634 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,9 |
3,1 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku