Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)90 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)13 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 0 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 1 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 1 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 1 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 0 / 6
+
 
 
 
 
 
plánovaný
odhad NDS
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
 
 
 
 
 
 
90 úsekov
1 131,7 km
2 - 8
20 291 mil. €
1 065 - 93 344
2,9
3,0
1 - 78
7/2020 - 10/2021
1
R7
71,3 km
2
553 mil. €
1 065 - 4 239
5
5
žiadna
77
2
R3
58,5 km
2
611 mil. €
3 247 - 11 434
4
4
žiadna
73
3
R8
54,9 km
4
1 020 mil. €
4 151 - 11 477
3
5
žiadna
70
4
R2
49,0 km
2
662 mil. €
5 762 - 14 648
4
4
žiadna
69
5
R7
32,8 km
2
367 mil. €
2 228 - 6 331
5
5
žiadna
78
6
R7
29,2 km
2
230 mil. €
2 156 - 6 890
5
5
žiadna
76
7
R7
23,5 km
2
227 mil. €
4
4
Územné konanie začaté od 7/2021.
14
8
D4
22,6 km
4 - 6
32 336 - 93 344
.
.
.
1
2
9
R2
20,7 km
2
211 mil. €
6 969 - 10 726
4
4
žiadna
26
10
D1
19,9 km
6
321 mil. €
42 774 - 54 519
.
.
.
3
2
žiadna
39
11
D1
18,2 km
4
192 mil. €
6 207 - 8 525
2
2
žiadna
63
12
R2
18,0 km
2
224 mil. €
10 140 - 11 010
3
5
žiadna
33
13
R2
18,0 km
2
176 mil. €
5 189 - 6 389
5
5
žiadna
44
14
R2
17,5 km
4
287 mil. €
12 819 - 29 988
2
2
žiadna
58
15
R7
17,4 km
4
8 544 - 13 236
2
3
7/2020
(0,0)
16
R2
16,0 km
4
277 mil. €
9 654 - 12 079
2
2
Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie.
22
17
D1
15,8 km
4
139 mil. €
4 033 - 8 369
4
3
žiadna
66
18
D1
15,5 km
4
136 mil. €
1 698 - 6 812
4
3
žiadna
67
19
D1
14,9 km
4
341 mil. €
12 491 - 24 900
1
1
20
R1
14,9 km
4
785 mil. €
8 140 - 13 204
3
3
žiadna
37
21
R4
14,3 km
4
202 mil. €
10 088 - 50 895
2
1
Vyhodnocovanie ponúk v súťaži o zhotoviteľa stavby.
1
22
R7
14,3 km
2
172 mil. €
4
4
žiadna
15
23
R2
14,1 km
2
272 mil. €
5 792 - 7 064
3
2
žiadna
17
24
R3
14,0 km
2
305 mil. €
3
3
žiadna
68
25
R3
14,0 km
4
191 mil. €
14 233 - 18 874
3
3
žiadna
57
26
R2
14,0 km
2
117 mil. €
5 809 - 8 826
5
4
žiadna
47
27
D1
13,5 km
4
1 235 mil. €
13 676 - 21 949
1
1
Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde.
7
28
D1
13,5 km
4
555 mil. €
22 691 - 32 334
1
2
29
R2
13,5 km
4
142 mil. €
9 007 - 9 998
2
2
30
D1
12,6 km
4
418 mil. €
9 503 - 9 802
3
3
žiadna
65
31
D4
12,4 km
4
772 mil. €
3
4
Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA).
32
32
D1
12,1 km
4
162 mil. €
10 444 - 14 783
3
3
žiadna
64
33
R2
11,5 km
2
235 mil. €
7 793
2
4
žiadna
41
34
R1
11,5 km
4
406 mil. €
7 784
4
4
žiadna
56
35
D1
11,3 km
4
517 mil. €
23 579 - 28 413
2
3
1/2021
(0,0)
36
R6
11,3 km
2
222 mil. €
2 561 - 5 054
4
3
žiadna
54
37
R6
11,2 km
2
182 mil. €
7 234
4
3
žiadna
53
38
D3
11,2 km
4
410 mil. €
13 886 - 21 743
1
1
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA.
27
39
R3
10,9 km
2
129 mil. €
5 586 - 10 745
3
2
žiadna
60
40
D3
10,8 km
4
309 mil. €
14 176 - 14 186
2
4
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA.
25
41
D1
10,6 km
8
234 mil. €
62 652
.
.
.
2
1
žiadna
34
42
R2
10,6 km
2
125 mil. €
6 412 - 8 112
4
4
žiadna
29
43
R3
10,3 km
2
92 mil. €
5 098 - 5 557
4
2
žiadna
72
44
R4
10,2 km
4
299 mil. €
22 341 - 30 731
1
3
Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby.
4
45
R2
9,8 km
2
93 mil. €
6 452 - 10 032
5
5
žiadna
48
46
R2
9,6 km
2
112 mil. €
8 634 - 11 116
2
4
žiadna
40
47
R1
9,5 km
4
339 mil. €
9 704 - 13 715
4
4
žiadna
55
48
R7
9,4 km
4
191 mil. €
6 428 - 9 084
4
5
žiadna
9
49
R2
9,1 km
4
267 mil. €
8 780 - 11 203
3
4
50
R3
8,7 km
2
94 mil. €
7 211
4
2
žiadna
59
51
D2
8,5 km
6
90 mil. €
32 968
.
.
.
5
5
žiadna
62
52
R7
8,4 km
4
13 102 - 19 993
1
1
7/2020
(0,0)
53
R7
8,4 km
4
161 mil. €
6 403 - 9 478
4
5
Územné konanie začaté od 9/2021.
16
54
R2
8,3 km
2
169 mil. €
5 277 - 6 250
2
2
žiadna
13
55
R3
8,3 km
2
199 mil. €
5 550 - 9 787
2
3
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
21
56
R4
8,2 km
2
94 mil. €
4 001
3
3
žiadna
19
57
R1
8,1 km
4
173 mil. €
12 387 - 17 316
2
3
Posudzujú sa výsledky porovnávacej štúdie variantov realizácie.
5
58
R4
8,0 km
2
133 mil. €
5 814 - 7 518
4
3
žiadna
51
59
R4
7,9 km
2
129 mil. €
2 552 - 2 737
4
3
žiadna
42
60
D1
7,9 km
4
434 mil. €
19 072 - 21 988
1
2
10/2021
61
R3
7,9 km
2
71 mil. €
5 441 - 8 427
4
3
žiadna
49
62
R2
7,8 km
2
73 mil. €
5 587
5
4
žiadna
38
63
R4
7,5 km
2
124 mil. €
3 769 - 3 897
3
3
žiadna
50
64
D1
7,3 km
4
321 mil. €
10 359
3
3
žiadna
46
65
R4
7,0 km
2
122 mil. €
3 407 - 3 769
2
2
žiadna
35
66
D2
6,9 km
6
107 mil. €
5
5
žiadna
61
67
R2
6,8 km
4
171 mil. €
11 764 - 50 895
3
3
Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby.
6
68
R3
6,5 km
2
70 mil. €
6 706 - 9 733
2
2
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
12
69
R4
6,5 km
2
116 mil. €
6 651 - 9 113
2
3
žiadna
36
70
R7
6,4 km
4 - 6
27 633 - 44 493
.
.
.
1
1
10/2021
71
R2
6,2 km
2
105 mil. €
5 304
2
2
žiadna
8
72
R2
6,1 km
4
143 mil. €
12 157
3
4
Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených.
24
73
R4
6,0 km
2
101 mil. €
3 782 - 6 302
4
3
žiadna
52
74
D3
5,7 km
4
269 mil. €
11 465 - 18 743
1
2
12/2020
(0,0)
75
R3
5,0 km
2
63 mil. €
9 492 - 10 279
3
2
žiadna
43
76
R3
4,9 km
2
77 mil. €
2
2
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
20
77
R1
4,6 km
4
100 mil. €
11 611
4
3
žiadna
30
78
D4
4,4 km
4 - 6
1
2
79
R3
4,4 km
2
70 mil. €
10 334 - 11 542
2
2
80
R4
4,3 km
4
179 mil. €
15 837 - 18 098
1
3
81
R4
4,0 km
4
105 mil. €
14 625
2
2
žiadna
28
82
D3
4,0 km
4
179 mil. €
15 053
1
2
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie.
31
83
D1
3,8 km
2
57 mil. €
10 312
3
5
žiadna
10
84
D1
3,5 km
8
149 mil. €
62 652
.
.
.
1
1
Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav
3
85
D3
3,1 km
4
60 mil. €
5 420 - 8 693
5
5
žiadna
75
86
R1
2,7 km
4
155 mil. €
16 268
4
3
žiadna
11
87
R2
2,7 km
4
59 mil. €
12 862
3
4
Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie.
23
88
D1
2,6 km
4
39 mil. €
14 624
1
1
1/2021
(0,0)
89
R5
1,7 km
2
54 mil. €
7 972
3
4
žiadna
71
90
D1
1,1 km
2
12 mil. €
2
1
žiadna
18
 
 
 
90 úsekov
1 131,7 km
2 - 8
20 291 mil. €
1 065 - 93 344
2,9
3,0
1 - 78
7/2020 - 10/2021
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

 Po prechode myšou sa zobrazia podrobnejšie informácie o úseku alebo hodnote, ku ktorým patria
Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku