Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)89 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)15 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 0 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 1 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 1 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 1 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 1 / 6
+
 
#
dátum
 
 
 
 
plánovaný
odhad NDS
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
89 úsekov
1 161,1 km
2 - 8
20 748 mil. €
1 065 - 93 344
2,9
3,1
7/2020 - 10/2021
1
12/2013
D1
14,9 km
4
341 mil. €
12 491 - 24 900
1
1
2
1/2014
D1
11,3 km
4
517 mil. €
23 579 - 28 413
2
3
1/2021
(0,0)
3
6/2014
D1
13,5 km
4
555 mil. €
22 691 - 32 334
1
2
4
7/2016
R7
17,4 km
4
8 544 - 13 236
2
3
7/2020
(0,0)
5
7/2016
D4
4,4 km
4 - 6
1
2
6
7/2016
D4
22,6 km
4 - 6
32 336 - 93 344
.
.
.
1
2
7
7/2016
R7
8,4 km
4
13 102 - 19 993
1
1
7/2020
(0,0)
8
7/2016
R7
6,4 km
4 - 6
27 633 - 44 493
.
.
.
1
1
10/2021
9
12/2016
D3
5,7 km
4
269 mil. €
11 465 - 18 743
1
2
12/2020
(0,0)
10
6/2017
D1
7,9 km
4
434 mil. €
19 072 - 21 988
1
2
10/2021
11
12/2017
D1
2,6 km
4
39 mil. €
14 624
1
1
1/2021
(0,0)
12
7/2019
R4
4,3 km
4
179 mil. €
15 837 - 18 098
1
3
13
8/2019
R2
13,5 km
4
142 mil. €
9 007 - 9 998
2
2
14
3/2020
R2
9,1 km
4
267 mil. €
8 780 - 11 203
3
4
15
3/2021
R3
4,4 km
2
70 mil. €
10 334 - 11 542
2
2
16
1.
10/2021
R4
14,3 km
4
202 mil. €
10 088 - 50 895
2
1
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie.
17
3.
3/2022
D1
3,5 km
8
149 mil. €
62 652
.
.
.
1
1
NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie.
18
4.
9/2022
R4
10,2 km
4
299 mil. €
22 341 - 30 731
1
3
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie.
19
5.
4/2023
R1
8,1 km
4
173 mil. €
12 387 - 17 316
2
3
20
6.
7/2023
R2
6,8 km
4
171 mil. €
11 764 - 50 895
3
3
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie.
21
7.
2/2024
D1
13,5 km
4
1 235 mil. €
13 676 - 21 949
1
1
NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ
22
8. - 9.
3/2024
R2
6,2 km
2
105 mil. €
5 304
2
2
23
8. - 9.
3/2024
R7
9,4 km
4
191 mil. €
6 428 - 9 084
4
5
NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ
24
10.
4/2024
D1
3,8 km
2
57 mil. €
10 312
3
5
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie
25
11.
6/2024
R1
2,7 km
4
155 mil. €
16 268
4
3
Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené.
26
12.
7/2024
R3
6,5 km
2
70 mil. €
6 706 - 9 733
2
2
27
14. - 15.
10/2024
R7
23,5 km
2
227 mil. €
4
4
NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ
28
14. - 15.
10/2024
R7
14,3 km
2
172 mil. €
4
4
NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ
29
16. - 17.
12/2024
R7
8,4 km
4
161 mil. €
6 403 - 9 478
4
5
NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ
30
16. - 17.
12/2024
R2
14,1 km
2
272 mil. €
5 792 - 7 064
3
2
31
18.
4/2025
D1
1,1 km
2
12 mil. €
2
1
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie;
32
19.
6/2025
R4
8,2 km
2
94 mil. €
4 001
3
3
33
20. - 23.
10/2025
R3
8,3 km
2
199 mil. €
5 550 - 9 787
2
3
34
20. - 23.
10/2025
R2
16,0 km
4
277 mil. €
9 654 - 12 079
2
2
35
20. - 23.
10/2025
R2
2,7 km
4
59 mil. €
12 862
3
4
36
24.
12/2025
R2
6,1 km
4
143 mil. €
12 157
3
4
37
25.
1/2026
D3
10,8 km
4
309 mil. €
14 176 - 14 186
2
4
38
26.
4/2026
R2
20,7 km
2
211 mil. €
6 969 - 10 726
4
4
39
27.
5/2026
D3
11,2 km
4
410 mil. €
13 886 - 21 743
1
1
40
28. - 29.
8/2026
R4
4,0 km
4
105 mil. €
14 625
2
2
41
28. - 29.
8/2026
R2
10,6 km
2
125 mil. €
6 412 - 8 112
4
4
42
30.
10/2026
R1
4,6 km
4
100 mil. €
11 611
4
3
Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené.
43
31.
11/2026
D3
4,0 km
4
179 mil. €
15 053
1
2
44
32. - 33.
12/2026
D4
12,4 km
4
772 mil. €
3
4
NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie.
45
32. - 33.
12/2026
R2
18,0 km
2
224 mil. €
10 140 - 11 010
3
5
46
34. - 36.
6/2027
D1
10,6 km
8
234 mil. €
62 652
.
.
.
2
1
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie.
47
34. - 36.
6/2027
R4
6,5 km
2
116 mil. €
6 651 - 9 113
2
3
48
34. - 36.
6/2027
R4
7,0 km
2
122 mil. €
3 407 - 3 769
2
2
49
37. - 38.
2/2028
R1
14,9 km
4
785 mil. €
8 140 - 13 204
3
3
Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené.
50
37. - 38.
2/2028
R2
7,8 km
2
73 mil. €
5 587
5
4
51
39. - 40.
3/2028
D1
19,9 km
6
321 mil. €
42 774 - 54 519
.
.
.
3
2
52
39. - 40.
3/2028
R2
9,6 km
2
112 mil. €
8 634 - 11 116
2
4
53
41.
9/2028
R2
11,5 km
2
235 mil. €
7 793
2
4
54
42. - 43.
11/2028
R4
7,9 km
2
129 mil. €
2 552 - 2 737
4
3
55
42. - 43.
11/2028
R3
5,0 km
2
63 mil. €
9 492 - 10 279
3
2
56
44. - 45.
2/2029
R2
18,0 km
2
176 mil. €
5 189 - 6 389
5
5
57
44. - 45.
2/2029
D4
3,6 km
4
133 mil. €
5
5
NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie.
58
46.
3/2029
D1
7,3 km
4
321 mil. €
10 359
3
3
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie.
59
47.
7/2029
R2
14,0 km
2
117 mil. €
5 809 - 8 826
5
4
60
48. - 49.
9/2029
R2
9,8 km
2
93 mil. €
6 452 - 10 032
5
5
61
48. - 49.
9/2029
R3
7,9 km
2
71 mil. €
5 441 - 8 427
4
3
Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené.
62
50. - 52.
5/2030
R4
8,0 km
2
133 mil. €
5 814 - 7 518
4
3
63
50. - 52.
5/2030
R4
7,5 km
2
124 mil. €
3 769 - 3 897
3
3
64
50. - 52.
5/2030
R4
6,0 km
2
101 mil. €
3 782 - 6 302
4
3
65
53. - 54.
7/2030
R6
11,2 km
2
182 mil. €
7 234
4
3
66
53. - 54.
7/2030
R6
11,3 km
2
222 mil. €
2 561 - 5 054
4
3
67
55. - 56.
5/2031
R1
11,5 km
4
406 mil. €
7 784
4
4
Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené.
68
55. - 56.
5/2031
R1
9,5 km
4
339 mil. €
9 704 - 13 715
4
4
Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené.
69
57. - 58.
6/2031
R8
54,9 km
4
1 020 mil. €
4 151 - 11 477
3
5
70
57. - 58.
6/2031
R3
14,0 km
4
191 mil. €
14 233 - 18 874
3
3
Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené.
71
59.
7/2031
R2
17,5 km
4
287 mil. €
12 819 - 29 988
2
2
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie.
72
60. - 61.
8/2031
R3
8,7 km
2
94 mil. €
7 211
4
2
Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu.
73
60. - 61.
8/2031
R3
10,9 km
2
129 mil. €
5 586 - 10 745
3
2
Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu.
74
62. - 63.
10/2032
D2
8,5 km
6
90 mil. €
32 968
.
.
.
5
5
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie.
75
62. - 63.
10/2032
D2
6,9 km
6
107 mil. €
5
5
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie.
76
64. - 68.
8/2033
D1
12,6 km
4
418 mil. €
9 503 - 9 802
3
3
77
64. - 68.
8/2033
D1
18,2 km
4
192 mil. €
6 207 - 8 525
2
2
78
64. - 68.
8/2033
D1
15,8 km
4
139 mil. €
4 033 - 8 369
4
3
79
64. - 68.
8/2033
D1
12,1 km
4
162 mil. €
10 444 - 14 783
3
3
80
64. - 68.
8/2033
D1
15,5 km
4
136 mil. €
1 698 - 6 812
4
3
81
69. - 70.
8/2034
R3
14,0 km
2
305 mil. €
3
3
Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené.
82
69. - 70.
8/2034
R2
49,0 km
2
662 mil. €
5 762 - 14 648
4
4
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, severo-južná časť úseku (od Ráztočna po Žiar nad Hronom) však má byť súčasťou posúdenia variantov Severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1 na severe Slovenska a hranicou s Maďarskom.
83
71. - 78.
po 2040
R1
42,1 km
4
631 mil. €
5 713 - 13 545
5
5
Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti
Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, nemá ešte štúdiu uskutočniteľnosti
84
71. - 78.
po 2040
R7
29,2 km
2
230 mil. €
2 156 - 6 890
5
5
Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040
Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040
85
71. - 78.
po 2040
R3
10,3 km
2
92 mil. €
5 098 - 5 557
4
2
V zmysle záverov Štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať
V zmysle záverov štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať
Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené.
86
71. - 78.
po 2040
R5
1,7 km
2
54 mil. €
7 972
3
4
NDS stiahla žiadosť o územné rozhodnutie, od roku 2018 je príprava pozastavená. Prípadná budúca príprava pôjde znova takmer od začiatku (je nutné hľadať menej nákladné riešenie)
NDS stiahla žiadosť o územné rozhodnutie, od roku 2018 je príprava pozastavená. O ďalšom postupe prípravy sa zatiaľ nerozhodlo. Keďže pôvodne projektované riešenie bolo technicky veľmi náročné a mimoriadne drahé, budúca príprava pôjde znova takmer od začiatku - hľadaním primeranejšieho riešenia
87
71. - 78.
po 2040
R7
32,8 km
2
367 mil. €
2 228 - 6 331
5
5
Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040
Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040
88
71. - 78.
po 2040
R3
58,5 km
2
611 mil. €
3 247 - 11 434
4
4
Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040
Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040
Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené.
89
71. - 78.
po 2040
R7
71,3 km
2
553 mil. €
1 065 - 4 239
5
5
Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040
Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040
 
 
 
 
 
89 úsekov
1 161,1 km
2 - 8
20 748 mil. €
1 065 - 93 344
2,9
3,1
7/2020 - 10/2021
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

 Po prechode myšou sa zobrazia podrobnejšie informácie o úseku alebo hodnote, ku ktorým patria
Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku