Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)88 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)14 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 0 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 1 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 2 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 1 / 6
+
 
 
 
 
 
plánovaný
odhad NDS
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
prebratie
 
 
 
 
 
 
88 úsekov
1 122,3 km
2 - 8
20 774 mil. €
1 065 - 93 344
3,0
3,1
12/2020 - 10/2021
3. - 98.
1
D1
14,9 km
4
341 mil. €
12 491 - 24 900
1
1
2
D1
11,3 km
4
517 mil. €
23 579 - 28 413
2
3
1/2021
(0,0)
3
D1
13,5 km
4
555 mil. €
22 691 - 32 334
1
2
4
D4
4,4 km
4 - 6
1
2
5
D4
22,6 km
4 - 6
32 336 - 93 344
.
.
.
1
2
6
R7
6,4 km
4 - 6
27 633 - 44 493
.
.
.
1
1
10/2021
7
D3
5,7 km
4
269 mil. €
11 465 - 18 743
1
2
6/2014
12/2020
(0,0)
8
D1
7,9 km
4
434 mil. €
19 072 - 21 988
1
2
5/2015
10/2021
9
D1
2,6 km
4
39 mil. €
14 624
1
1
1/2021
(0,0)
10
R4
4,3 km
4
179 mil. €
15 837 - 18 098
1
3
5/2015
11
R2
9,1 km
4
267 mil. €
8 780 - 11 203
3
4
7/2014
12
R3
4,4 km
2
70 mil. €
10 334 - 11 542
2
2
2/2016
13
R4
14,3 km
4
202 mil. €
10 088 - 50 895
2
1
12/2014
Vyhodnocovanie ponúk v súťaži o zhotoviteľa stavby.
14
D1
3,5 km
8
149 mil. €
62 652
.
.
.
1
1
Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav
15
R4
10,2 km
4
299 mil. €
22 341 - 30 731
1
3
5/2015
Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby.
16
R1
8,1 km
4
173 mil. €
12 387 - 17 316
2
3
8/2015
Posudzujú sa výsledky porovnávacej štúdie variantov realizácie.
61.
17
R2
6,8 km
4
171 mil. €
11 764 - 50 895
3
3
12/2014
Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby.
18
D1
13,5 km
4
1 235 mil. €
13 676 - 21 949
1
1
Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde.
7.
19
R2
6,2 km
2
105 mil. €
5 304
2
2
6/2014
žiadna
74.
20
R7
9,4 km
4
191 mil. €
6 428 - 9 084
4
5
11/2014
žiadna
76.
21
D1
3,8 km
2
57 mil. €
10 312
3
5
žiadna
22
R1
2,7 km
4
155 mil. €
16 268
4
3
8/2015
žiadna
11.
23
R3
6,5 km
2
70 mil. €
6 706 - 9 733
2
2
5/2015
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
96.
24
R2
8,3 km
2
169 mil. €
5 277 - 6 250
2
2
6/2014
žiadna
86.
25
R7
23,5 km
2
227 mil. €
4
4
11/2014
Územné konanie začaté od 7/2021.
46.
26
R7
14,3 km
2
172 mil. €
4
4
11/2014
žiadna
46.
27
R7
8,4 km
4
161 mil. €
6 403 - 9 478
4
5
11/2014
Územné konanie začaté od 9/2021.
38.
28
R2
14,1 km
2
272 mil. €
5 792 - 7 064
3
2
4/2015
žiadna
56.
29
D1
1,1 km
2
12 mil. €
2
1
žiadna
30
R4
8,2 km
2
94 mil. €
4 001
3
3
12/2014
žiadna
77.
31
R3
4,9 km
2
77 mil. €
2
2
2/2016
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
35.
32
R3
8,3 km
2
199 mil. €
5 550 - 9 787
2
3
2/2016
Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie.
36.
33
R2
16,0 km
4
277 mil. €
9 654 - 12 079
2
2
9/2014
Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie.
48.
34
R2
2,7 km
4
59 mil. €
12 862
3
4
9/2014
Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie.
48.
35
R2
6,1 km
4
143 mil. €
12 157
3
4
9/2014
Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených.
97.
36
D3
10,8 km
4
309 mil. €
14 176 - 14 186
2
4
6/2014
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA.
8.
37
R2
20,7 km
2
211 mil. €
6 969 - 10 726
4
4
7/2014
žiadna
71.
38
D3
11,2 km
4
410 mil. €
13 886 - 21 743
1
1
6/2014
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA.
3.
39
R4
4,0 km
4
105 mil. €
14 625
2
2
12/2014
žiadna
5.
40
R2
10,6 km
2
125 mil. €
6 412 - 8 112
4
4
6/2014
žiadna
92.
41
R1
4,6 km
4
100 mil. €
11 611
4
3
8/2015
žiadna
11.
42
D3
4,0 km
4
179 mil. €
15 053
1
2
6/2014
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie.
4.
43
D4
12,4 km
4
772 mil. €
3
4
9/2009
Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA).
44
R2
18,0 km
2
224 mil. €
10 140 - 11 010
3
5
12/2014
žiadna
87.
45
D1
10,6 km
8
234 mil. €
62 652
.
.
.
2
1
žiadna
46
R4
6,5 km
2
116 mil. €
6 651 - 9 113
2
3
12/2014
žiadna
28.
47
R4
7,0 km
2
122 mil. €
3 407 - 3 769
2
2
12/2014
žiadna
32.
48
R1
14,9 km
4
785 mil. €
8 140 - 13 204
3
3
8/2015
žiadna
11.
49
R2
7,8 km
2
73 mil. €
5 587
5
4
4/2015
žiadna
98.
50
D1
19,9 km
6
321 mil. €
42 774 - 54 519
.
.
.
3
2
žiadna
10.
51
R2
9,6 km
2
112 mil. €
8 634 - 11 116
2
4
9/2014
žiadna
90.
52
R2
11,5 km
2
235 mil. €
7 793
2
4
9/2014
žiadna
68.
53
R4
7,9 km
2
129 mil. €
2 552 - 2 737
4
3
12/2014
žiadna
95.
54
R3
5,0 km
2
63 mil. €
9 492 - 10 279
3
2
5/2015
žiadna
16.
55
R2
18,0 km
2
176 mil. €
5 189 - 6 389
5
5
4/2015
žiadna
79.
56
D4
3,6 km
4
133 mil. €
5
5
9/2009
žiadna
57
D1
7,3 km
4
321 mil. €
10 359
3
3
žiadna
58
R2
14,0 km
2
117 mil. €
5 809 - 8 826
5
4
12/2014
žiadna
69.
59
R2
9,8 km
2
93 mil. €
6 452 - 10 032
5
5
4/2015
žiadna
89.
60
R3
7,9 km
2
71 mil. €
5 441 - 8 427
4
3
2/2016
žiadna
11.
61
R4
8,0 km
2
133 mil. €
5 814 - 7 518
4
3
12/2014
žiadna
91.
62
R4
7,5 km
2
124 mil. €
3 769 - 3 897
3
3
12/2014
žiadna
45.
63
R4
6,0 km
2
101 mil. €
3 782 - 6 302
4
3
12/2014
žiadna
80.
64
R6
11,2 km
2
182 mil. €
7 234
4
3
2/2016
žiadna
17.
65
R6
11,3 km
2
222 mil. €
2 561 - 5 054
4
3
2/2016
žiadna
14.
66
R1
11,5 km
4
406 mil. €
7 784
4
4
8/2015
žiadna
11.
67
R1
9,5 km
4
339 mil. €
9 704 - 13 715
4
4
8/2015
žiadna
11.
68
R8
54,9 km
4
1 020 mil. €
4 151 - 11 477
3
5
žiadna
57.
69
R3
14,0 km
4
191 mil. €
14 233 - 18 874
3
3
2/2016
žiadna
11.
70
R2
17,5 km
4
287 mil. €
12 819 - 29 988
2
2
3/2017
žiadna
71
R3
8,7 km
2
94 mil. €
7 211
4
2
žiadna
82.
72
R3
10,9 km
2
129 mil. €
5 586 - 10 745
3
2
žiadna
63.
73
D2
8,5 km
6
90 mil. €
32 968
.
.
.
5
5
3/2016
žiadna
74
D2
6,9 km
6
107 mil. €
5
5
3/2016
žiadna
75
D1
12,6 km
4
418 mil. €
9 503 - 9 802
3
3
8/2014
žiadna
15.
76
D1
18,2 km
4
192 mil. €
6 207 - 8 525
2
2
8/2014
žiadna
12.
77
D1
12,1 km
4
162 mil. €
10 444 - 14 783
3
3
8/2014
žiadna
13.
78
D1
15,5 km
4
136 mil. €
1 698 - 6 812
4
3
8/2014
žiadna
67.
79
R3
14,0 km
2
305 mil. €
3
3
2/2016
žiadna
11.
80
R2
49,0 km
2
662 mil. €
5 762 - 14 648
4
4
2/2016
žiadna
81
R1
42,1 km
4
631 mil. €
5 713 - 13 545
5
5
žiadna
82
R7
29,2 km
2
230 mil. €
2 156 - 6 890
5
5
5/2016
žiadna
49.
83
R3
10,3 km
2
92 mil. €
5 098 - 5 557
4
2
2/2016
žiadna
11.
84
D3
3,1 km
4
60 mil. €
5 420 - 8 693
5
5
6/2014
žiadna
85
R5
1,7 km
2
54 mil. €
7 972
3
4
žiadna
41.
86
R7
32,8 km
2
367 mil. €
2 228 - 6 331
5
5
5/2016
žiadna
42.
87
R3
58,5 km
2
611 mil. €
3 247 - 11 434
4
4
5/2015
žiadna
11.
88
R7
71,3 km
2
553 mil. €
1 065 - 4 239
5
5
5/2016
žiadna
70.
 
 
 
88 úsekov
1 122,3 km
2 - 8
20 774 mil. €
1 065 - 93 344
3,0
3,1
12/2020 - 10/2021
3. - 98.
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

 Po prechode myšou sa zobrazia podrobnejšie informácie o úseku alebo hodnote, ku ktorým patria
Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku