✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
76 úsekov |
968,5 km |
2 - 8 |
32 |
17 431 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,8 |
3,0 |
7/2020 - 10/2021 | |||||||
1 | R1 | 8,1 km | 4 | 1 | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 775 - 1 092 | 2 | 3 | Posudzujú sa výsledky porovnávacej štúdie variantov realizácie. | |||||
2 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 1 767 | 3 | 3 | žiadna | ||||||
3 | D1 | 19,9 km | 6 | 1 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 862 - 4 344 | 3 | 2 | žiadna | ||||
4 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 6 104 | 1 | 1 | Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav | |||||
5 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 6 104 | 2 | 1 | žiadna | |||||
6 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | žiadna | ||||||||
7 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | ||||||||
8 | R2 | 6,2 km | 2 | 1 | 105 mil. € | 5 304 | 954 | 2 | 2 | žiadna | |||||
9 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | ||||||||
10 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 1 189 - 1 517 | 2 | 4 | žiadna | ||||||
11 | R7 | 23,5 km | 2 | 1 | 227 mil. € | 4 | 4 | Územné konanie začaté od 7/2021. | |||||||
12 | R3 | 8,7 km | 2 | 1 | 94 mil. € | 7 211 | 919 | 4 | 2 | žiadna | |||||
13 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 973 - 1 185 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||
14 | R4 | 6,5 km | 2 | 1 | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 750 - 771 | 2 | 3 | žiadna | |||||
15 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 780 - 984 | 5 | 5 | žiadna | ||||||
16 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 876 - 1 135 | 4 | 5 | žiadna | ||||||
17 | D1 | 11,3 km | 4 | 0 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 3 986 - 4 379 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||
18 | D1 | 14,9 km | 4 | 1 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 959 - 3 852 | 1 | 1 | ||||||
19 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||||
20 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 711 | 5 | 4 | žiadna | ||||||
21 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 3 640 - 7 825 | 1 | 2 | |||||||
22 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 807 - 1 139 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
23 | R4 | 14,3 km | 4 | 1 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 904 - 3 909 | 2 | 1 | Vyhodnocovanie ponúk v súťaži o zhotoviteľa stavby. | |||||
24 | R2 | 6,8 km | 4 | 0 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 770 - 3 909 | 3 | 3 | Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby. | |||||
25 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 1 657 - 1 567 | 3 | 4 | |||||||
26 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 12 157 | 1 811 | 3 | 4 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | ||||||
27 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 1 175 - 1 262 | 2 | 2 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | ||||||
28 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 349 - 902 | 4 | 3 | žiadna | ||||||
29 | D3 | 10,8 km | 4 | 2 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 654 - 3 209 | 2 | 4 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | |||||
30 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 4 001 | 1 490 | 3 | 3 | žiadna | ||||||
31 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 602 - 4 842 | 1 | 2 | ||||||
32 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 14 625 | 1 651 | 2 | 2 | žiadna | ||||||
33 | R2 | 20,7 km | 2 | 1 | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 1 217 - 1 494 | 4 | 4 | žiadna | |||||
34 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 2 114 - 2 070 | 3 | 3 | žiadna | ||||||
35 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 1 163 - 1 158 | 4 | 5 | Územné konanie začaté od 9/2021. | ||||||
36 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 1 577 - 2 085 | 2 | 2 | Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie. | ||||||
37 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 1 245 - 1 287 | 3 | 5 | žiadna | ||||||
38 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 1 024 - 1 288 | 4 | 3 | žiadna | ||||||
39 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 573 - 1 333 | 3 | 5 | žiadna | ||||||
40 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 782 - 1 231 | 2 | 3 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | ||||||
41 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 743 - 1 148 | 4 | 4 | žiadna | ||||||
42 | R7 | 29,2 km | 2 | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 363 - 573 | 5 | 5 | žiadna | |||||
43 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 791 - 1 514 | 3 | 2 | žiadna | ||||||
44 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 3 812 | 1 | 2 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | ||||||
45 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 966 - 1 184 | 4 | 4 | žiadna | ||||||
46 | R2 | 11,5 km | 2 | 1 | 235 mil. € | 7 793 | 1 259 | 2 | 4 | žiadna | |||||
47 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 964 - 1 246 | 1 | 3 | |||||||
48 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 2 404 - 2 267 | 1 | 3 | Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby. | ||||||
49 | D1 | 7,9 km | 4 | 0 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 935 - 2 218 | 1 | 2 | 10/2021 | |||||
50 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 503 - 3 183 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
51 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 757 | 3 | 5 | žiadna | ||||||
52 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 378 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||||
53 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | žiadna | ||||||||
54 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 1 289 - 1 580 | 3 | 3 | žiadna | ||||||
55 | R3 | 10,3 km | 2 | 1 | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 1 155 - 1 257 | 4 | 2 | žiadna | |||||
56 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 1 298 - 1 289 | 2 | 2 | žiadna | ||||||
57 | R2 | 14,1 km | 2 | 1 | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 714 - 765 | 3 | 2 | žiadna | |||||
58 | R1 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 16 268 | 1 868 | 4 | 3 | žiadna | ||||||
59 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 538 - 614 | 5 | 5 | žiadna | ||||||
60 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 830 - 1 460 | 3 | 3 | žiadna | ||||||
61 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 1 492 - 1 737 | 4 | 3 | žiadna | ||||||
62 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 787 - 807 | 5 | 5 | žiadna | |||||
63 | R2 | 2,7 km | 4 | 1 | 59 mil. € | 12 862 | 1 935 | 3 | 4 | Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie. | |||||
64 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 888 - 3 445 | 1 | 1 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | ||||||
65 | R3 | 4,4 km | 2 | 1 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 1 307 - 1 203 | 2 | 2 | ||||||
66 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 150 - 416 | 5 | 5 | žiadna | ||||||
67 | R2 | 14,0 km | 2 | 1 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 881 - 1 194 | 5 | 4 | žiadna | |||||
68 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 977 - 1 002 | 2 | 2 | žiadna | ||||||
69 | R7 | 14,3 km | 2 | 1 | 172 mil. € | 4 | 4 | žiadna | |||||||
70 | R3 | 58,5 km | 2 | 3 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 616 - 1 456 | 4 | 4 | žiadna | |||||
71 | R2 | 17,5 km | 4 | 1 | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 1 901 - 3 009 | 2 | 2 | žiadna | |||||
72 | D3 | 5,7 km | 4 | 0 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 3 351 - 3 914 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | |||||
73 | R7 | 71,3 km | 2 | 4 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 144 - 733 | 5 | 5 | žiadna | |||||
74 | R3 | 5,0 km | 2 | 1 | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 1 111 - 1 112 | 3 | 2 | žiadna | |||||
75 | R4 | 7,9 km | 2 | 1 | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 826 - 1 507 | 4 | 3 | žiadna | |||||
76 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 3 433 - 3 421 | 1 | 1 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | ||||||
76 úsekov |
968,5 km |
2 - 8 |
32 |
17 431 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,8 |
3,0 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku