✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
2021 vs 2017)
| ||||||||
693,2 km |
2 - 8 |
11 697 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,4 |
2,6 |
2.62465753424658 - 10.0356164383562 |
11/2015 - 10/2021 |
|||||||
1 | 10/2013 | ![]() | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 6/2017 | |||||
2 | 12/2013 | ![]() | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | ||||||
3 | 12/2013 | ![]() | 10,4 km | 4 | 11 493 - 12 436 | 1 | 1 | 11/2015 | ||||||
4 | 1/2014 | ![]() | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||
5 | 1/2014 | ![]() | 9,6 km | 2 | 8 248 - 13 434 | 2 | 1 | 10/2016 | ||||||
6 | 6/2014 | ![]() | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||
7 | 8/2014 | ![]() | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | |||||
8 | 7/2016 | ![]() | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||
9 | 7/2016 | ![]() | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||
10 | 7/2016 | ![]() | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||
11 | 7/2016 | ![]() | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||
12 | 7/2016 | ![]() | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||
13 | 11/2016 | ![]() | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | |||||
14 | 12/2016 | ![]() | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | |||||
15 | 6/2017 | ![]() | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | |||||
16 | 12/2017 | ![]() | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||
17 | 7/2019 | ![]() | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | ||||||
18 | 8/2019 | ![]() | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | ||||||
19 | 3/2021 | ![]() | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | ||||||
20 | 1. | 10/2021 | ![]() | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 2,6 | ||||
21 | 3. | 3/2022 | ![]() | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 4,6 | |||
22 | 4. | 9/2022 | ![]() | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 4,8 | ||||
23 | 5. | 4/2023 | ![]() | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 3,8 | ||||
24 | 7. | 2/2024 | ![]() | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 4,5 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||
25 | 8. - 9. | 3/2024 | ![]() | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | 4,7 | ||||
26 | 12. | 7/2024 | ![]() | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 2,7 | ||||
27 | 13. | 8/2024 | ![]() | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 5,1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||
28 | 18. | 4/2025 | ![]() | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | 5,0 | |||||
29 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | 4,1 | |||||
30 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 4,1 | ||||
31 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 3,2 | ||||
32 | 25. | 1/2026 | ![]() | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | 3,0 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||
33 | 27. | 5/2026 | ![]() | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 5,1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||
34 | 28. - 29. | 8/2026 | ![]() | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | 3,8 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||
35 | 31. | 11/2026 | ![]() | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | 6,4 | ||||
36 | 34. - 36. | 6/2027 | ![]() | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 6,9 | |||
37 | 34. - 36. | 6/2027 | ![]() | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 3,7 | ||||
38 | 37. - 38. | 2/2028 | ![]() | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 4,1 | ||||
39 | 39. - 40. | 3/2028 | ![]() | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 5,9 | ||||
40 | 41. | 9/2028 | ![]() | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | 5,4 | ||||
41 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 4,9 | ||||
42 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 4,5 | |||||
43 | 47. | 7/2029 | ![]() | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 5,4 | ||||
44 | 48. - 49. | 9/2029 | ![]() | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 5,6 | ||||
45 | 59. | 7/2031 | ![]() | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 10,0 | ||||
46 | 62. - 63. | 10/2032 | ![]() | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 5,6 | |||
47 | 62. - 63. | 10/2032 | ![]() | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 6,0 | |||||
48 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 7,9 | ||||
49 | 69. - 70. | 8/2034 | ![]() | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 5,9 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||
50 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | |||||
51 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||
52 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | |||||
53 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | |||||
54 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||
693,2 km |
2 - 8 |
11 697 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,4 |
2,6 |
2.62465753424658 - 10.0356164383562 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku