✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
38 úsekov |
338,2 km |
2 - 8 |
6 392 mil. € |
4 001 - 93 344 | 2,1 |
2,6 |
7/2020 - 10/2021 | ||||||||
1 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||||
2 | D1 | 13,5 km | 4 | Lietavská Lúčka | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||
3 | R7 | 17,4 km | 4 | Šamorín, Holice | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||
4 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | Čierna voda, Rača | 1 | 2 | |||||||||
5 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | Jarovce, Rusovce, Ketelec, Rovinka, Ivanka západ, Ivanka sever | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | |||||||
6 | R7 | 8,4 km | 4 | Dunajská Lužná | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
7 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | Prievoz | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
8 | D3 | 5,7 km | 4 | Čadca Podzávoz, Čadca Bukov | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
9 | D1 | 7,9 km | 4 | Prešov západ, Prešov juh | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
10 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
11 | R4 | 4,3 km | 4 | Prešov - sever | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | |||||||
12 | R2 | 13,5 km | 4 | Mýtna | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | |||||||
13 | R2 | 9,1 km | 4 | Kriváň | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | |||||||
14 | R3 | 4,4 km | 2 | Nižná,
Nižná - sever | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | |||||||
15 | R4 | 14,3 km | 4 | Košice-juh, Krásna, Hrašovík | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | |||||||
16 | D1 | 3,5 km | 8 | Ivanka sever | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | ||||||
17 | R4 | 10,2 km | 4 | Kapušany | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | |||||||
18 | R1 | 8,1 km | 4 | Šalková | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | |||||||
19 | R2 | 6,8 km | 4 | Ludvíkov Dvor, Haniska | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | |||||||
20 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | ||||||||
21 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | ||||||||
22 | R2 | 8,3 km | 2 | Zacharovce, Bátka | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | |||||||
23 | R2 | 14,1 km | 2 | Rožňava, Jablonov nad Turňou | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | |||||||
24 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | |||||||||
25 | R4 | 8,2 km | 2 | Svidník sever | 94 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | |||||||
26 | R3 | 4,9 km | 2 | Dlhá nad Oravou | 77 mil. € | 2 | 2 | ||||||||
27 | R3 | 8,3 km | 2 | Podbiel | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | |||||||
28 | R2 | 16,0 km | 4 | Trenčianske Mitice | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | |||||||
29 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | ||||||||
30 | R2 | 6,1 km | 4 | Trenčín juh, Trenčianska Turná | 143 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | |||||||
31 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | ||||||||
32 | R2 | 10,6 km | 2 | Rimavská Sobota | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | |||||||
33 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||||||
34 | D1 | 10,6 km | 8 | Senec | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | ||||||
35 | R2 | 9,6 km | 2 | Nováky - západ | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | |||||||
36 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | ||||||||
37 | R3 | 14,0 km | 2 | Sklené,
Ráztočno | 305 mil. € | 3 | 3 | ||||||||
38 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | ||||||||
38 úsekov |
338,2 km |
2 - 8 |
6 392 mil. € |
4 001 - 93 344 | 2,1 |
2,6 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku