✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
2021 vs 2017)
| ||||||||
292,9 km |
2 - 8 |
5 006 mil. € |
1,7 |
1,9 |
2.62465753424658 - 5.12602739726027 |
11/2015 - 10/2021 | ||||||||
1 | D3 | 3,1 km | 85 mil. € | |||||||||||
2 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 | 2 | 6/2017 | ||||||
3 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | Hubová, Likavka, Ivachnová | 341 mil. € | 1 | 1 | ||||||
4 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 4 | 1 | 1 | 11/2015 | |||||||
5 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||||
6 | 1/2014 | R2 | 9,6 km | 2 | 2 | 1 | 10/2016 | |||||||
7 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | Lietavská Lúčka | 555 mil. € | 1 | 2 | ||||||
8 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | Brodno - dočasná | 269 mil. € | 4 | 2 | 12/2017 | |||||
9 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 1 | 1 | 5/2017 | ||||||
10 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | Šamorín, Holice | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||
11 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | Čierna voda, Rača | 1 | 2 | |||||||
12 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | Jarovce, Rusovce, Ketelec, Rovinka, Ivanka západ, Ivanka sever | 1 | 2 | |||||||
13 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | Dunajská Lužná | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||
14 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | Prievoz | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
15 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | Budimír (Košice-Sever), Košické Olšany, Bidovce | 241 mil. € | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | |||||
16 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | Čadca Podzávoz, Čadca Bukov | 269 mil. € | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | |||||
17 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | Prešov západ, Prešov juh | 434 mil. € | 1 | 2 | 10/2021 | |||||
18 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||||
19 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | Prešov - sever | 179 mil. € | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 1 | 3 | |||||
20 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | Mýtna | 142 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 2 | 2 | |||||
21 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | Kriváň | 267 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 3 | 4 | |||||
22 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | Nižná,
Nižná - sever | 70 mil. € | 2 | 2 | ||||||
23 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | Košice-juh, Krásna, Hrašovík | 202 mil. € | 591 mil. € spolu s už už otvoreným úsekom D1 Budimír - Bidovce, s ktorým dokopy tvorí východný obchvat Košíc | 2 | 1 | 2,6 | |||
24 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | Ivanka sever | 149 mil. € | 218 mil. eur | 1 | 1 | 4,6 | |||
25 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | Zacharovce, Bátka | 169 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 2 | 2 | 5,1 | |||
26 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | Budča, privádzače D. Niva, Babiná, Hont. Nemce, Dudince, Semerovce | 611 mil. € | 271 mil. € spolu za 64 km R3 Zvolen - Šahy s odhadovanými investičnými nákladmi 770 mil. € | 4 | 4 | ||||
292,9 km |
2 - 8 |
5 006 mil. € |
1,7 |
1,9 |
2.62465753424658 - 5.12602739726027 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku