✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
282,2 km |
2 - 8 |
5 544 mil. € |
3 247 - 93 344 | 1,9 |
2,4 |
7/2020 - 10/2021 |
||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | ||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||
5 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||
6 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||
7 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||
8 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | |||||
9 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | |||||
10 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||
11 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | ||||||
12 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | ||||||
13 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | ||||||
14 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | |||||
15 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | ||||
16 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | |||||
17 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | |||||
18 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | |||||
19 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | |||||
20 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | |||||
21 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
22 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | |||||
23 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | ||||||
24 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | |||||
25 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
26 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
27 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | |||||
28 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
282,2 km |
2 - 8 |
5 544 mil. € |
3 247 - 93 344 | 1,9 |
2,4 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku