✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 12/2017 | ![]() | D1 | 2,6 km | 0,0 % | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||
2 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | R6 | 11,2 km | 0,0 % | 2 | 182 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | |||||
3 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | R6 | 11,3 km | 0,0 % | 2 | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | |||||
4 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 15,8 km | 0,0 % | 4 | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | |||||
5 | 69. - 70. | 8/2034 | ![]() | R3 | 14,0 km | 24,6 % | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
5 úsekov |
54,9 km |
6,3 % |
2 - 4 |
886 mil. € |
2 561 - 14 624 | 3,2 |
2,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku