✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 12/2017 | ![]() | D1 | 2,6 km | 0,0 % | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||
2 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | R6 | 11,2 km | 0,0 % | 2 | 182 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | |||||
3 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | R6 | 11,3 km | 0,0 % | 2 | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | |||||
4 | 60. - 61. | 8/2031 | ![]() | R3 | 10,9 km | 0,0 % | 2 | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||
5 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 15,8 km | 0,0 % | 4 | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | |||||
5 úsekov |
51,8 km |
2 - 4 |
710 mil. € |
2 561 - 14 624 | 3,2 |
2,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku