✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 6/2017 | D1 | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 3/2015 | 10/2021 | |||||||
2 | 12/2017 | D1 | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 8/2015 | 1/2021 (0,0) | |||||||
3 | 7. | 2/2024 | D1 | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 4/2023 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
4 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 6/2026 | ||||||
5 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 2 | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 4/2026 | |||||||
6 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 2 | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 4/2026 | |||||||
6 úsekov |
2 - 8 |
2 180 mil. € |
3 407 - 62 652 | 1,5 |
1,7 |
1/2021 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku