✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
40 úsekov |
475,5 km |
2 - 6 |
9 871 mil. € |
2,8 |
2,8 |
5/2017 - 10/2021 | |||||||
1 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 | 2 | 6/2017 | |||||
2 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 1 | 1 | ||||||
3 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||
4 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 1 | 2 | |||||
5 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | 269 mil. € | 4 | 2 | 12/2017 | |||||
6 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 1 | 1 | 5/2017 | |||||
7 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||
8 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||
9 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||
10 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||
11 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
12 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | |||||
13 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | |||||
14 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 1 | 2 | 10/2021 | |||||
15 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||
16 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | |||||
17 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 3 | 3 | |||||
18 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 | 4 | |||||
19 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 3 | 2 | |||||
20 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 2 | 4 | |||||
21 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 2 | 4 | |||||
22 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5 | 5 | |||||
23 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | |||||
24 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 3 | 3 | |||||
25 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 | 4 | |||||
26 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 5 | 5 | |||||
27 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 4 | 3 | |||||
28 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 4 | 3 | |||||
29 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 3 | 3 | |||||
30 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 4 | 3 | |||||
31 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 4 | 3 | |||||
32 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 4 | 3 | |||||
33 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 4 | 4 | |||||
34 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 4 | 4 | |||||
35 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 3 | 5 | |||||
36 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 3 | 3 | |||||
37 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 2 | 2 | ||||
38 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 4 | 2 | |||||
39 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 3 | 2 | |||||
40 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | |||||
40 úsekov |
475,5 km |
2 - 6 |
9 871 mil. € |
2,8 |
2,8 |
5/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku