✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
182,0 km |
2 - 6 |
3 694 mil. € |
197,1 mil. € |
2 541 - 93 344 | 1,8 |
2,1 |
5/2017 - 10/2021 | |||||||
1 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 30,0 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 6/2017 | ||||
2 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 20,7 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||
3 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 38,8 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||
4 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 37,3 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||
5 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | 269 mil. € | 23,2 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | |||
6 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 7,5 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | ||||
7 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||
8 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||
9 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||
10 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||
11 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||
12 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 17,9 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||
13 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 21,7 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||
14 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | |||||
15 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||
16 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | |||||
17 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | Úsek má riešiť horský prechod Soroška. Ten v skutočnosti patrí k najmenej problémovým na Slovensku. Prečo? Nízka intenzita dopravy, prijateľný podiel ťažkých vozidiel, trasa kompletne mimo obcí a v stúpaní z východu aj prídavný pruhu pre pomalé vozidlá. Viaceré iné cestné horské prechody na Slovensku sú nebezpečnejšie a potrebujú riešenie naliehavejšie. Ani v rámci južného ťahu Soroška nie najhorším úsekom, ide skôr o politikmi zveličený problém. | 2 | ||||
18 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 11 611 | 4 | Po dostavbe úseku D1 Hubová - Ivachnová bude súčasná cesta I/18 pri Ružomberku kapacitne postačovať s veľkou rezervou. Nevyžiada si budovanie úseku R1, keďže po jestvujúcej ceste zabezpečí napojenie na D1 aj východne od Ružomberka (v mieste kríženia jej trasy s diaľnicou D1). Samozrejme bez zdržaní, ktoré na ceste I/18 medzi Ivachnovou a Ružomberkom vznikajú v súčasnosti, keď chýba diaľnica D1. | 3 | ||||
182,0 km |
2 - 6 |
3 694 mil. € |
197,1 mil. € |
2 541 - 93 344 | 1,8 |
2,1 |
5/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku