✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
140,0 km |
2 - 6 |
2 690 mil. € |
59,4 mil. € |
3 166 - 93 344 | 1,3 |
1,9 |
12/2019 - 10/2021 | ||||||||
1 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 10,9 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 12/2010 | ||||||
2 | 1/2014 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 8,7 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||||
3 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 11,6 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||||
4 | 7/2016 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
5 | 7/2016 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||||
6 | 7/2016 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||||
7 | 7/2016 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
8 | 7/2016 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
9 | 11/2016 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 5,1 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 9/2011 | 12/2019 (0,0) | |||||
10 | 12/2016 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 5,1 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
11 | 6/2017 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 9,4 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 3/2015 | 10/2021 | |||||
12 | 12/2017 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 0,9 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 8/2015 | 1/2021 (0,0) | |||||
13 | 31. | 11/2026 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 4,9 mil. € | 15 053 | 1 | Vyše 15 tisíc vozidiel, z toho 3,8-tisíca ťažkých, znamená pre tunel Horelica pri Čadci o polovicu vyššie zaťaženie v porovnaní s tunelom Branisko, ktorý má rovnako iba jednu tunelovú rúru. Časté priebežné uzatváranie tunela Horelica v dôsledku kolón nateraz súvisí aj s križovatkami iba kilometer za tunelom, kde sa tvoria kolóny siahajúce až do tunela. Po otvorení nasledujúceho úseku Čadca - Svrčinovec od roku 2021 by sa situácia mala citeľne zlepšiť, no dostavba na plný profil bude aj tak potrebná a je lepšie k nej pristúpiť skôr ako tu dopravná záťaž po otvorení ďalších úsekov D3 ešte viac stúpne. | 2 | 1/2026 | ||||
14 | 34. - 36. | 6/2027 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 2,8 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 4/2026 | |||||
140,0 km |
2 - 6 |
2 690 mil. € |
59,4 mil. € |
3 166 - 93 344 | 1,3 |
1,9 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku