✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||
136,8 km |
4 - 6 |
2 717 mil. € |
1,4 |
1,9 |
12/2019 - 10/2021 | |||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 1 | 1 | |||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 1 | 2 | ||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 1 | 1 | 10/2021 | |||||
9 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||
10 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||
11 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 1 | 2 | 10/2021 | ||||
12 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||
13 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 3 | 3 | ||||
136,8 km |
4 - 6 |
2 717 mil. € |
1,4 |
1,9 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku