✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
stavebné práce
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
15 úsekov |
158,2 km |
2 - 6 |
2 846 mil. € |
58,1 mil. € |
2 959,6 mil. € |
3 166 - 93 344 | 1,9 |
12/2019 - 10/2021 |
||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 10,9 mil. € | 465,7 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | |||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 8,7 mil. € | 487,6 mil. € | 23 579 - 28 413 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 11,6 mil. € | 896,5 mil. € | 22 691 - 32 334 | 2 | |||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 2 | |||||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 2 | |||||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 10/2021 | ||||||||
9 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 5,1 mil. € | 209,4 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||||
10 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 5,1 mil. € | 199,1 mil. € | 11 465 - 18 743 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
11 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 9,4 mil. € | 369,5 mil. € | 19 072 - 21 988 | 2 | 10/2021 | ||||||
12 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 0,9 mil. € | 14 624 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
13 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 2,6 mil. € | 170,0 mil. € | 15 837 - 18 098 | 3 | |||||||
14 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 0,5 mil. € | 161,8 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | |||||||
15 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 3,4 mil. € | 5 586 - 10 745 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||||
15 úsekov |
158,2 km |
2 - 6 |
2 846 mil. € |
58,1 mil. € |
2 959,6 mil. € |
3 166 - 93 344 | 1,9 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku