✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
163,2 km |
17,0 % |
4 - 6 |
3 252 mil. € |
8 544 - 93 344 | 1,7 |
2,3 |
7/2020 - 8/2036 |
7/2020 - 10/2021 | |||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 29,1 % | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 89 - 432 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | ||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 0,0 % | 4 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 33 - 195 | 2 | 3 | 2021 (+2,1) | 1/2021 (0,0) | |||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 17,2 % | 4 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 133 - 458 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | ||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 64 - 170 | 2 | 3 | 7/2020 (+0,0) | 7/2020 (0,0) | |||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 146 - 596 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 86 - 192 | 1 | 1 | 7/2020 (–1,0) | 7/2020 (0,0) | |||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 53 - 648 | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | 10/2021 | ||||||
9 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 42,1 % | 4 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 138 - 504 | 1 | 2 | 2021 (+0,5) | 12/2020 (0,0) | |||||
10 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 23,7 % | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 220 - 372 | 1 | 2 | 7/2021 (0,0) | 10/2021 | |||||
11 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 2,9 % | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 229 | 1 | 1 | 2021 (+2,2) | 1/2021 (0,0) | |||||
12 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 20,6 % | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 213 - 312 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | ||||||
13 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 12,1 % | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 51 - 106 | 2 | 2 | 2021 (+1,1) | ||||||
14 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 27,9 % | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 57 - 108 | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | ||||||
15 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 318 | 5 | Napriek vysokému podielu ťažkej dopravy tu 4-pruhová diaľnica má ešte veľkú kapacitnú rezervu a príprava rozšírenia je neopodstatnená. NDS by mala skôr pripracovať rozšírenie cca 2-kilometrového úseku D2 na vstupe do Bratislavy od križovatky Lamač po križovatku Polianky, kde sa 4-pruhová diaľnica podstatne skôr priblíži k naplneniu kapacity. | 5 | 10/2035 (+5,6) | ||||
16 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 1,3 % | 4 | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 135 - 137 | 3 | Týmto úsekom prechádza do 10 tisíc vozidiel denne, z toho sotva tisíc ťažkých (nad 3,5 tony). Jestvujúca cesta I. triedy aj vďaka pruhom pre pomalé vozidlá v stúpaní na horský priechod Dargov kapacitne zvládne aj podstatne vyššiu dopravnú záťaž | 3 | 8/2036 (+7,9) | ||||
163,2 km |
17,0 % |
4 - 6 |
3 252 mil. € |
8 544 - 93 344 | 1,7 |
2,3 |
7/2020 - 8/2036 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku