✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
|||||||
15 úsekov |
145,9 km |
2 - 6 |
2 801 mil. € |
77,1 min. |
1,5 |
2,3 |
7/2020 - 4/2027 | ||||
1 | R7 | 17,4 km | 4 | 12,3 min. | 2 | 3 | 7/2020 (+0,0) | ||||
2 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 8,0 min. | 2 | 3 | 2021 (+2,1) | |||
3 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 10,5 min. | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | |||
4 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||
5 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||
6 | R7 | 8,4 km | 4 | 8,5 min. | 1 | 1 | 7/2020 (–1,0) | ||||
7 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 6,5 min. | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | |||
8 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 9,5 min. | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | |||
9 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9,5 min. | 2 | 2 | 2021 (+1,1) | |||
10 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | ||||
11 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 5,6 min. | 1 | 2 | 7/2021 (0,0) | |||
12 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 2,7 min. | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | ||||
13 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 3 | 5 | 4/2027 (+4,1) | ||||
14 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 1 | 1 | 2021 (+2,2) | ||||
15 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 4,0 min. | 1 | 2 | 2021 (+0,5) | |||
15 úsekov |
145,9 km |
2 - 6 |
2 801 mil. € |
77,1 min. |
1,5 |
2,3 |
7/2020 - 4/2027 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku