✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
|||||||
16 úsekov |
156,4 km |
2 - 6 |
3 086 mil. € |
1,5 |
2,3 |
7/2020 - 12/2028 | ||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 926 - 1 852 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | |||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 1 675 - 2 070 | 2 | 3 | 2021 (+2,1) | ||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 1 254 - 2 069 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | ||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 609 - 806 | 2 | 3 | 7/2020 (+0,0) | ||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 679 - 8 658 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 676 - 881 | 1 | 1 | 7/2020 (–1,0) | ||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 1 073 - 2 257 | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | ||||||
9 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 741 - 995 | 1 | 2 | 2021 (+0,5) | |||||
10 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 1 228 - 1 350 | 1 | 2 | 7/2021 (0,0) | |||||
11 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 800 | 1 | 1 | 2021 (+2,2) | |||||
12 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 917 - 967 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | |||||
13 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 831 - 943 | 2 | 2 | 2021 (+1,1) | |||||
14 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 751 - 846 | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | |||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 497 - 699 | 2 | 3 | 10/2028 (+4,1) | ||||
16 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 1 004 | 3 | 4 | 12/2028 (+4,3) | ||||
16 úsekov |
156,4 km |
2 - 6 |
3 086 mil. € |
1,5 |
2,3 |
7/2020 - 12/2028 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku