✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
142,5 km |
2 - 6 |
2 719 mil. € |
60,1 min. |
5 809 - 93 344 | 1,6 |
2,2 |
7/2020 - 7/2032 |
7/2020 - 10/2021 | |||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 9,5 min. | 12 491 - 24 900 | 89 - 432 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | ||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 5,0 min. | 23 579 - 28 413 | 33 - 195 | 2 | 3 | 2021 (+2,1) | 1/2021 (0,0) | |||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 8,0 min. | 22 691 - 32 334 | 133 - 458 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | ||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 4,7 min. | 8 544 - 13 236 | 64 - 170 | 2 | 3 | 7/2020 (+0,0) | 7/2020 (0,0) | ||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 146 - 596 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 1,5 min. | 13 102 - 19 993 | 86 - 192 | 1 | 1 | 7/2020 (–1,0) | 7/2020 (0,0) | ||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 13,3 min. | 27 633 - 44 493 | . . . | 53 - 648 | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | 10/2021 | |||||
9 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 12,0 min. | 11 465 - 18 743 | 138 - 504 | 1 | 2 | 2021 (+0,5) | 12/2020 (0,0) | |||||
10 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 5,4 min. | 19 072 - 21 988 | 220 - 372 | 1 | 2 | 7/2021 (0,0) | 10/2021 | |||||
11 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 229 | 1 | 1 | 2021 (+2,2) | 1/2021 (0,0) | ||||||
12 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 213 - 312 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | |||||||
13 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 0,5 min. | 8 780 - 11 203 | 57 - 108 | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | ||||||
14 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 0,1 min. | 5 809 - 8 826 | 56 - 84 | 5 | Na tomto úseku je dostatočne široká, prehľadná a bezpečná cesta I. triedy, ktorá vedie takmer výlučne mimo obcí. Má veľkú kapacitnú rezervu a ešte dlho tu bude postačovať. | 4 | 7/2032 (+5,3) | ||||
142,5 km |
2 - 6 |
2 719 mil. € |
60,1 min. |
5 809 - 93 344 | 1,6 |
2,2 |
7/2020 - 7/2032 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku