✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
14 úsekov |
200,5 km |
3 300 mil. € |
1 065 - 93 344 | 1,7 |
2,2 |
10/2011 - 7/2018 |
1/2021 - 10/2021 | |||||||
1 | 12/2013 | 14,9 km | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 10/2011 | |||||||
2 | 1/2014 | 11,3 km | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 3/2013 | 1/2021 (0,0) | ||||||
3 | 6/2014 | 13,5 km | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 12/2011 | |||||||
4 | 7/2016 | 4,4 km | 1 | 2 | 1/2015 | |||||||||
5 | 7/2016 | 22,6 km | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 1/2015 | |||||||
6 | 7/2016 | 6,4 km | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 1/2015 | 10/2021 | ||||||
7 | 6/2017 | 7,9 km | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 5/2015 | 10/2021 | ||||||
8 | 12/2017 | 2,6 km | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 5/2017 | 1/2021 (0,0) | ||||||
9 | 7/2019 | 4,3 km | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 12/2017 | |||||||
10 | 8/2019 | 13,5 km | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 2/2018 | |||||||
11 | 3/2020 | 9,1 km | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 7/2018 | |||||||
12 | 3/2021 | 4,4 km | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 8/2017 | |||||||
13 | 1. | 10/2021 | 14,3 km | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | |||||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||||
14 úsekov |
200,5 km |
3 300 mil. € |
1 065 - 93 344 | 1,7 |
2,2 |
10/2011 - 7/2018 |
1/2021 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku