✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
- predĺženie
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
14 úsekov |
140,5 km |
2 - 6 |
3 157 mil. € |
18,3 km |
8 780 - 93 344 | 1,4 |
1,9 |
1/2021 - 10/2021 | |||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 2,1 km | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 5/2007 | |||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 4,2 km | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 5/2005 | 1/2021 (0,0) | ||||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 5,0 km | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 5/2007 | |||||||
4 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2015 | ||||||||||
5 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 11/2015 | ||||||||
6 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 4,6 km | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 2/2017 | 10/2021 | ||||||
7 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 1,9 km | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 11/2013 | 10/2021 | ||||||
8 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 12/2014 | 1/2021 (0,0) | |||||||
9 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 10/2014 | ||||||||
10 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 0,1 km | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 12/2017 | |||||||
11 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 0,2 km | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | ||||||||
12 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 0,1 km | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 2/2011 | |||||||
13 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 7/2018 | |||||||
14 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 0,1 km | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | 2000/ 2007/ 2011 | |||||
14 úsekov |
140,5 km |
2 - 6 |
3 157 mil. € |
18,3 km |
8 780 - 93 344 | 1,4 |
1,9 |
1/2021 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku