✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka | ||||||||
149,2 km |
2 - 6 |
3 068 mil. € |
1,6 |
1/2021 - 10/2021 | ||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 1 | ||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 2 | 1/2021 (0,0) | |||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 1 | ||||||
4 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | |||||||
5 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 | |||||||
6 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 1 | 10/2021 | ||||||
7 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 1 | 10/2021 | |||||
8 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||
9 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 1 | |||||
10 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 2 | 7/2017 | ||||
11 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 3 | 7/2017 | ||||
12 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 2 | 10/2004 | |||||
13 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 591 mil. € spolu s už už otvoreným úsekom D1 Budimír - Bidovce, s ktorým dokopy tvorí východný obchvat Košíc | 2 | ||||
14 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 3 | |||||
149,2 km |
2 - 6 |
3 068 mil. € |
1,6 |
1/2021 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku