✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
stavebné práce
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
137,1 km |
2 - 6 |
2 579 mil. € |
2 359,5 mil. € |
8 544 - 93 344 | 1,5 |
2,1 |
7/2020 - 10/2021 | ||||||||||
1 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 487,6 mil. € | 13,8 % | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 11/2008 | 1/2021 (0,0) | |||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 896,5 mil. € | 13,8 % | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 4/2009 | ||||||
3 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 11/2015 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
4 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 9/2017 | ||||||||||
5 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 9/2017 | ||||||||
6 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 6/2016 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
7 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 199,1 mil. € | 9,3 % | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
8 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 369,5 mil. € | 13,4 % | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 6/2015 | 10/2021 | |||||
9 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | NDS údaj neposkytla | 14 624 | 1 | 1 | 11/2015 | 1/2021 (0,0) | ||||||
10 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 170,0 mil. € | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | NDS údaj neposkytla | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 1/2017 | |||||
11 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 161,8 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | NDS údaj neposkytla | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 12/2018 | |||||
12 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 75,0 mil. € | 8,1 % | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 7/2012 | ||||||
13 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 591 mil. € spolu s už už otvoreným úsekom D1 Budimír - Bidovce, s ktorým dokopy tvorí východný obchvat Košíc | 20,5 % | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 10/2020 | |||||
14 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 449 mil. € spolu za obe etapy - 32 km R2 Šaca - Košické Olšany s investičnými nákladmi 372 mil. € | 25,6 % | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 6/2022 | |||||
137,1 km |
2 - 6 |
2 579 mil. € |
2 359,5 mil. € |
8 544 - 93 344 | 1,5 |
2,1 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku