✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
12 úsekov |
131,3 km |
2 - 6 |
2 647 mil. € |
51,5 min. |
5 792 - 54 519 | 2,0 |
2,3 |
7/2020 - 10/2021 | ||||||||
1 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 7,1 min. | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 9,9 min. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||||
3 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8,6 min. | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||
4 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 4,2 min. | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
5 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 6,7 min. | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
6 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
7 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | ||||||||
8 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 5,0 min. | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | |||||||
9 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 3,6 min. | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | |||||||
10 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 5,1 min. | 5 792 - 7 064 | 3 | Úsek má riešiť horský prechod Soroška. Ten v skutočnosti patrí k najmenej problémovým na Slovensku. Prečo? Nízka intenzita dopravy, prijateľný podiel ťažkých vozidiel, trasa kompletne mimo obcí a v stúpaní z východu aj prídavný pruhu pre pomalé vozidlá. Viaceré iné cestné horské prechody na Slovensku sú nebezpečnejšie a potrebujú riešenie naliehavejšie. Ani v rámci južného ťahu Soroška nie najhorším úsekom, ide skôr o politikmi zveličený problém. | 2 | |||||
11 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | Rozšírenie tohto úseku na plnohodnotný 6-pruh (vrátane odstavných pruhov) je potrebné, ale podstatne menej naliehavé ako rozšírenie viac zaťažených úsekov D1 od Bratislavy po Triblavinu a Senec. | 2 | |||||
12 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 1,2 min. | 5 809 - 8 826 | 5 | Na tomto úseku je dostatočne široká, prehľadná a bezpečná cesta I. triedy, ktorá vedie takmer výlučne mimo obcí. Má veľkú kapacitnú rezervu a ešte dlho tu bude postačovať. | 4 | |||||
12 úsekov |
131,3 km |
2 - 6 |
2 647 mil. € |
51,5 min. |
5 792 - 54 519 | 2,0 |
2,3 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku