✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 23 579 - 28 413 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 2030 | 22 691 - 32 334 | 2 | |||||||
3 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||||
4 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 2030 | 19 072 - 21 988 | 2 | 10/2021 | |||||||
5 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | -0,1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
6 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 2030 | 15 837 - 18 098 | 3 | 0,0 | |||||||
7 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 2031 | 9 007 - 9 998 | 2 | 0,0 | |||||||
8 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 2030 | 10 334 - 11 542 | 2 | 0,1 | |||||||
8 úsekov |
63,2 km |
2 - 4 |
2 205 mil. € |
9 007 - 32 334 | 2,1 |
12/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku