✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||
1 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 30,8 mil. € | 8 544 - 13 236 | 609 - 806 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 2,4 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 254 - 2 069 | 1 | 2 | ||||||
3 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 11,0 mil. € | 2 561 - 5 054 | 146 - 252 | 4 | 3 | |||||
4 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 18,4 mil. € | 13 886 - 21 743 | 738 - 1 705 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | ||||
5 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 25,1 mil. € | 13 102 - 19 993 | 676 - 881 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||
61,8 km |
2 - 4 |
1 187 mil. € |
87,7 mil. € |
2 561 - 32 334 | 1,8 |
2,0 |
7/2020 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku