✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
140,1 km |
2 - 6 |
2 617 mil. € |
5 809 - 93 344 | 1,8 |
2,3 |
10/2011 - 7/2018 |
10/2021 - 10/2021 |
||||||||
1 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 10/2011 | |||||||
2 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 12/2011 | |||||||
3 | 7/2016 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 1/2015 | |||||||||
4 | 7/2016 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 1/2015 | |||||||
5 | 7/2016 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 1/2015 | 10/2021 | ||||||
6 | 6/2017 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 5/2015 | 10/2021 | ||||||
7 | 7/2019 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 12/2017 | |||||||
8 | 8/2019 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 2/2018 | |||||||
9 | 3/2020 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 7/2018 | |||||||
10 | 3/2021 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 8/2017 | |||||||
11 | 1. | 10/2021 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
12 | 25. | 1/2026 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
13 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||||
140,1 km |
2 - 6 |
2 617 mil. € |
5 809 - 93 344 | 1,8 |
2,3 |
10/2011 - 7/2018 |
10/2021 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku