✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
2021 vs 2017)
| ||||||||
14 úsekov |
156,4 km |
4 - 6 |
2 581 mil. € |
1,5 |
2,1 |
2.62465753424658 - 7.03013698630137 |
7/2020 - 10/2021 | |||||||
1 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||
2 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 1 | 1 | |||||||
3 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||
4 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||
5 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
6 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 2 | 1 | 2,6 | |||||
7 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 3 | 4 | |||||||
8 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 1 | 2 | ||||||
9 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 3 | 3 | 7,0 | |||||
10 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 2 | 2 | |||||||
11 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 1 | 3 | |||||||
12 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
13 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
14 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
14 úsekov |
156,4 km |
4 - 6 |
2 581 mil. € |
1,5 |
2,1 |
2.62465753424658 - 7.03013698630137 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku