✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
16 úsekov |
161,2 km |
2 - 6 |
2 603 mil. € |
57,7 min. |
5 587 - 93 344 | 1,7 |
2,1 |
7/2020 - 10/2021 | |||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 7,6 min. | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 10/1997 | |||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 7,6 min. | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 3/1997 | ||||||
3 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8,4 min. | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 6/2010 | 7/2020 (0,0) | |||||||
4 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2000 | ||||||||||
5 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 11/2000 | ||||||||
6 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 5,8 min. | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 6/2009 | 7/2020 (0,0) | |||||||
7 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 2,3 min. | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 11/2013 | 10/2021 | ||||||
8 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 2,7 min. | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 11/2000 | 12/2020 (0,0) | ||||||
9 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 4,3 min. | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 11/2002 | 10/2021 | ||||||
10 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 2/2006 | ||||||||
11 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 6,5 min. | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 2/2006 | |||||||
12 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 4,4 min. | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 2/2006 | |||||||
13 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 3,4 min. | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 5/2007 | |||||||
14 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 10/2014 | |||||||
15 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 3/2021 | |||||||
16 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 4,9 min. | 5 587 | 5 | 4 | 4/2010 | ||||||
16 úsekov |
161,2 km |
2 - 6 |
2 603 mil. € |
57,7 min. |
5 587 - 93 344 | 1,7 |
2,1 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku