✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
126,1 km |
2 - 6 |
17 144 m |
2 499 mil. € |
8 780 - 93 344 | 1,5 |
2,2 |
10/2021 - 10/2021 |
|||||||||
1 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | 3 988 m | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | ||||||||
2 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | 2 365 m | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||||
3 | 7/2016 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||||
4 | 7/2016 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | |||||||||
5 | 7/2016 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||||
6 | 6/2017 | 7,9 km | 4 | 1 863 m | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | |||||||
7 | 7/2019 | 4,3 km | 4 | 884 m | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | ||||||||
8 | 8/2019 | 13,5 km | 4 | 1 631 m | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | ||||||||
9 | 3/2020 | 9,1 km | 4 | 2 553 m | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | ||||||||
10 | 3/2021 | 4,4 km | 2 | 1 568 m | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | ||||||||
11 | 1. | 10/2021 | 14,3 km | 4 | 1 036 m | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
12 | 25. | 1/2026 | 10,8 km | 4 | 1 256 m | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | ||||||
126,1 km |
2 - 6 |
17 144 m |
2 499 mil. € |
8 780 - 93 344 | 1,5 |
2,2 |
10/2021 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku