✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 12/2013 | ![]() | D1 | 14,9 km | 13,3 % | 4 | Hubová, Likavka, Ivachnová | 341 mil. € | 21 683 | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||
2 | 6/2014 | ![]() | D1 | 13,5 km | 55,1 % | 4 | Lietavská Lúčka | 555 mil. € | 28 353 | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||
3 | 7/2019 | ![]() | R4 | 4,3 km | 26,8 % | 4 | Prešov - sever | 179 mil. € | 15 022 | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | ||||
4 | 8/2019 | ![]() | R2 | 13,5 km | 0,0 % | 4 | Mýtna | 142 mil. € | 11 490 | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | ||||
5 | 3/2020 | ![]() | R2 | 9,1 km | 0,0 % | 4 | Kriváň | 267 mil. € | 12 064 | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | ||||
6 | 3/2021 | ![]() | R3 | 4,4 km | 0,0 % | 2 | Nižná,
Nižná - sever | 70 mil. € | 7 754 | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | |||||
7 | 47. | 7/2029 | ![]() | R2 | 14,0 km | 0,0 % | 2 | Turňa nad Bodvou | 117 mil. € | 15 407 | 201 mil. € spolu za 32 km R2 Včeláre - Šaca s investičnými nákladmi 288 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||
8 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | D3 | 3,1 km | 0,0 % | 4 | 60 mil. € | 9 865 | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | |||||
76,9 km |
13,8 % |
2 - 4 |
1 732 mil. € |
5 420 - 32 334 | 2,5 |
2,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku