✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 13,3 % | 4 | Hubová, Likavka, Ivachnová | 341 mil. € | 17,0 km | 21 683 | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | ||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 55,1 % | 4 | Lietavská Lúčka | 555 mil. € | 18,5 km | 28 353 | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||
3 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 26,8 % | 4 | Prešov - sever | 179 mil. € | 15 022 | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | ||||||
4 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 0,0 % | 4 | Mýtna | 142 mil. € | 13,6 km | 11 490 | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | |||||
5 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 0,0 % | 4 | Kriváň | 267 mil. € | 9,3 km | 12 064 | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | |||||
6 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 0,0 % | 2 | Nižná,
Nižná - sever | 70 mil. € | 5,5 km | 7 754 | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | ||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 0,0 % | 2 | Bešeňov, Čaka | 230 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 15 mil. eur | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||
89,0 km |
11,9 % |
2 - 4 |
1 784 mil. € |
63,9 km |
2 156 - 32 334 | 2,1 |
2,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku